Бути чи не бути російським авто в Україні, – експерт

2

3 грудня 2015 в газеті «Урядовий кур’єр» було опубліковано рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі КМУ про введення додаткових компенсаційних мит на автомобілі, імпортовані з РФ. Дата введення спецмит вступить в дію 3 січня 2016. Розмір – від 10,41% до 17,66% залежно від заводу виробника, пише autoconsulting.com.ua.

Група компаній АІС як імпортер і постачальник на український автомобільний ринок цілого ряду брендів, вироблених в РФ, офіційно інформує про позиції компанії у зв’язку з введенням даних додаткових мит:
Введення додаткових мит на російські автомобілі не є забороною на їх імпорт.

Група компаній АІС з січня 2016 продовжить імпорт та роздрібну реалізацію автомобілів з ​​РФ, а саме: ВАЗ, УАЗ, Chevrolet Niva, ГАЗ, ПАЗ. З січня 2016 ціни на автомобілі, імпортовані з РФ, будуть підвищені на розмір додаткових мит.

Важливим моментом є те, що більша частина модельного ряду, імпортованого з РФ, не має аналогів за споживчими та ціновими характеристиками на українському автомобільному ринку, тому вважаємо суспільно і соціально значущим запропонувати даний модельний ряд українським автолюбителям і підприємствам.

Також важливо відзначити, що рубль РФ за останні півтора року девальвував більш, ніж в 2 рази. Це істотно знизило ціни в доларовому еквіваленті на автомобілі, вироблені в РФ, і зараз вони займають унікальну цінову нішу у своїх сегментах.

Власниками багатьох російський автомобільних заводів є іноземні акціонери (наприклад, АвтоВАЗ належить альянсу Renault-Nissan, співвласниками групи Соллерс є Ford, Isuzu, Mazda і т.д.). Таким чином, покупка нового ВАЗ, Chevrolet Niva або іншого автомобіля не є фінансуванням «країни агресора», а приносить прибуток або збиток міжнародним глобальним виробникам.

Звертаємо увагу покупців, що з урахуванням додаткових мит загальний розмір надходжень до держбюджету України (ПДВ, акциз, мито і інші податки і збори) з кожного придбаного автомобіля становитиме близько 50%, що несе в собі істотну соціальну та економічну складову для наповнення бюджету країни! Це при тому, що виробництво даних автомобілів субсидує сусідню державу, тобто несе прямі витрати з держбюджету.


Не пропустіть