У Києві назріває транспортний скандал

В кінці березня 2017 року Комунальне підприємство “Київпастранс” оголосило великий тендер на закупівлю 80 тролейбусів загальною очікуваною вартістю 510 млн. грн з ПДВ, інформує “Багнет”.

Київ розраховує придбати 60 коротких і 20 довгих тролейбусів.

Заявки для участі в тендері від виробників тролейбусів приймалися до 25 квітня 2017 року.

За даними електронної тендерної площадки ProZorro на участь в конкурсі подало заявки 4 компанії: дві компанії пропонують тролейбуси вітчизняного виробництва і дві – від білоруських виробників.

Однак, на етапі перекваліфікації ТОВ “Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг” з “Лазовским” тролейбусом, з незрозумілих причин була дискваліфікована і до аукціону були допущені тільки три учасники – Луцький «Богдан», знову ж таки Луцький «Янікс» з тролейбусами мінського «Белкоммунмаш» і Київський «МАЗТРАНССЕРВІС» пропонує техніку «МАЗ».

З «якістю» тролейбусів «Богдан» знайома мало не вся Україна, тим більше, що до сих пір у них не закрите торішнє передплачене замовлення на тролейбуси для Києва і виникають сумніви чи зможе цей завод здійснити поставку техніки перемігши в конкурсі цього року.

Якщо «Белкоммунмаш» з самого початку своєї діяльності спеціалізувався на виробництві електротранспорту і з перемінним успіхом намагається постачати свою продукцію в українські міста, то «МАЗ», який займається виключно виробництвом вантажної техніки та автобусів на ДВЗ, тільки починає робити спроби в «виробництві» тролейбусів. Збираються такі тролейбуси на базі кузовів автобусів спільно з компаніями, які ставлять на такі напівфабрикати силове обладнання.

Але, чи то деякі виробники забувають, що тролейбус – транспортний засіб, пов’язаний з високовольтною напругою, і вимагає ретельного опрацювання питань електро- і пожежобезпеки, то чи заняття некомпетентним питанням («спрага наживи») призводить до того, що щось йде не так. Підсумком запросто може стати пожежа, як це було в Сімферополі, де менш ніж через півроку з моменту поставки згоріли 2 нових тролейбуси виробництва «МАЗ».

Виникає цілком резонне питання до директора компанії «МАЗТРАНССЕРВІС» пана Шевченка про надійність та якість техніки, яка перевозить людей.

Залишається тільки чекати, коли стане відомо, який саме транспорт дістанеться Києву.





Більше новин


Прокоментуй новину