Українські листоноші пересядуть на сучасні електромобілі (Фото)

«Укрпошта» розпочала тестування електромобілів Citroen Berlingo Electric для служби кур’єрської доставки, пише autocentre.ua.

Цей компактний фургон з електромотором і акумулятором 22,5 кВт має запас ходу 170 км NEDC. З огляду на стрімкий розвиток ринку електромобілів в Україні, «Citroen Україна» з радістю надає зацікавленим компаніям можливість оцінити переваги електромобілів на практиці.

Наразі «Укрпошта» шукає оптимальне рішення для розвитку кур’єрської служби доставки і в такій ролі електрокар є ідеальним варіантом: щоденні пробіги приблизно однакові і прогнозовані, є можливість неспішної нічної зарядки. Представництво Citroen в Україні з радістю поставилося до цього інноваційного проекту, надавши для тривалого тест-драйву електромобіль-фургон Citroen Berlingo Electric.

Електромобіль Berlingo Electric складено на основі стандартного Berlingo з кузовом завдовжки 4,38 м; фургон пропонує місткий вантажний відсік об’ємом понад 3 куб. м. Однак замість дизельного двигуна встановлено електромотор потужністю 49 кВт (67 к.с.) і з крутильним моментом 200 Нм, що доступний буквально з першого оберту ротора мотора. Традиційної КПП немає; є лише одноступінчатий редуктор і селектор вибору напрямку руху, подібно до «автомату»: позиції P-R-N-D вибираються повертанням круглої шайби на передній панелі.

Перед очима водія встановлено оригінальні прилади Berlingo Electric: замість тахометра – покажчик витрати і рекуперації енергії. Бортовий комп’ютер показує запас ходу. Їздити на Berlingo Electric дуже просто: від натиснення педалі акселератора електрокар їде вперед, після відпускання – фургон починає сповільнюватися і вмикається режим рекуперації, тобто накопичення енергії, при цьому електромотор працює вже як генератор.

Акумулятор ємністю 22,5 кВтг абсолютно не впливає на розмір вантажного відсіку і розташований під днищем автомобіля, він забезпечує запас ходу 170 км (у вимірювальному циклі NEDC). Зарядженння АКБ займає близько 8 годин за умови використання зарядного пристрою з живленням від звичайної розетки. Однак однією з ключових переваг Citroen Berlingo Electric також є другий роз’єм для т.зв. «швидкої зарядки» – він дає змогу зарядити 80% АКБ за 30 хвилин (при використанні спеціальних зарядних станцій).

Звісно, головна перевага електромобіля – у вигоді його експлуатації. Наприклад, якщо порівняти витрати на оплату електроенергії та перевести рахунок у звичні літри бензинового або дизельного пального, то витрати на 100 км пробігу Berlingo Electric дорівнюють ціні 1 л пального.

Причому електрокар економить не тільки на пальному, а й на плановому техобслуговуванні: тут не потрібно міняти масло в двигуні, встановлювати нові масляний, паливний, повітряний фільтри тощо. Нарешті електрокар економить навіть у дрібницях: наприклад, завдяки системі рекуперації створюється додатковий гальмівний ефект, а це означає зменшення навантаження на основні гальма – в результаті гальмівні колодки прослужать довше.

Слід зазначити, що Citroen уже давно експериментує з електромобілями і випускає їх невеликими партіями. Ще наприкінці 1980-х років було створено електричний фургон Citroen С15 Electric, який використовувався для аналогічних завдань: пошта, служба доставки, короткі поїздки всередині міста тощо. За ним послідував Berlingo Electric 1-го покоління (модель, яку випускали наприкінці 1990-х і початку 2000-х років). Berlingo 2-ї генерації також отримав електричну версію. Причому розвиток цього напряму триває. Навесні 2017 року було представлено Citroen E-Berlingo Multispace, в якому об’єднані електрична частина моделі Berlingo Electric і комфортабельної пасажирської версії Berlingo Multispace.

Представництво Citroen в Україні також активно розвиває напрямок електрокарів, надаючи Berlingo Electric для тестів різним зацікавленим компаніям. І це вже сприяло успішному старту продажів Berlingo Electric. Тестування допоможе підприємству «Укрпошта» дізнатися все найкращі сторони електрокара.





Більше новин


Прокоментуй новину