В Україні істотно зміниться дорожня інфраструктура

Цілком можливо, що в найближчі роки дорожня інфраструктура України істотно зміниться. Зокрема: кругові перехрестя замінять звичні, місця концентрації ДТП усунуть незвичним способом, а звичні пішохідні переходи облаштують по-новому, пише autocentre.ua.

Про такі практично наполеонівські плани реорганізації дорожньої інфраструктури України повідомив міністр відповідного відомства Володимир Омелян на спеціальному засіданні уряду, присвяченому безпеці дорожнього руху. Так, за його словами Міністерство інфраструктури спільно з «Укравтодором» розробили план заходів, заснованих на Стратегії безпеки руху 2017-2020 р.р. Ці заходи базуються на принципі взамного функціонування системи чотирьох «E»: Engineering (інженерна справа), education (освіта), emergency (екстрена допомога) і enforcement (правоохоронний нагляд).

Так, зокрема, як роз’яснив Володимир Омелян, екстрена допомога передбачає створення в нашій країні швидкої медичної допомоги постраждалим в ДТП, що дозволить рятувати значно більше людських життів.

Правоохоронний нагляд повинен буде сконцентруватися на вирішенні чотирьох важливих завдань: на контролі швидкості, стану водія на предмет сп’яніння, технічної справності транспорту і навантаження на дороги.

Освіта – передбачає докорінну зміну принципів підходу до навчання учасників руху. Формування безпечної поведінки на дорозі і усвідомлення ризиків буде проводитися ще з юного віку – з дитячих садків.

Найцікавіше – це інженерна справа. За твердженням міністра інфраструктури України, перш за все, буде проведено повне оновлення технічних стандартів для ремонту і будівництва доріг для того, щоб наші дороги стали не тільки рівними, але ще і безпечними для руху. Так, в частковості, для зниження аварійності «Укравтодор» пропонує в першу чергу облаштувати мінімум 500 кільцевих розв’язок замість нинішніх нерегульованих перехресть, а також – мінімум 1 тис надземних і підземних пішохідних переходів.

«Дуже доречно, що саме Верховна Рада прийняла закон, що визначає європейські правила проїзду кільцевих перехресть, де перевагу має транспорт, що вже рухається по колу. Так, як сьогодні багато водіїв все ще плутаються – хто на такому перехресті їде по головній дорозі, а хто повинен поступатися», підкреслив Володимир Омелян.

Крім цього, також планується:

– будівництво об’їзних доріг в стороні від населених пунктів;

– інженерна ліквідація місць ДТП;

– впровадження інтелектуальних транспортних систем управління рухом;

– будівництво дорожніх пристроїв, що дозволяють автоматично зважувати проїжджаючий транспорт.

– заміна застарілих розділових огорож та інші інфраструктурні заходи.

А ще “Укравтодор” пропонує знизити швидкість руху в містах до 50 км/год. За твердженням глави цього відомства Славоміра Новака, подібна міра дозволить істотно підвищити безпеку, що підтверджує багаторічний європейський досвід, в тому числі і близької до нього Польщі.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Ігор Сєдой

    Ну и вот зачем это ограничение “50 км/ч”? Проведены хоть какие-то исследования, показывающие эффективность этого ограничения? Рассчитаны экономические потери от снижения скорости потока транспорта? Сопоставлены эти данные? Нет! Просто какому-то деятелю захотелось “порадеть о народе”. Ограничение “60” введено ещё в конце 60-х, когда тех. уровень автомобилей был несравненно ниже сегодняшнего, пассивная и активная безопасность вообще были в зародыше. Страшные аварии происходят не на “60”, а на “150”! Так зачем из-за мажоров, которым и так закон не писан, простым людям жизнь усложнять?

    • aveka

      Чем медленнее мы будем ехать, тем удобнее будет слалом для начинающих детишек. Так думают их провластные родаки. Только им невдомек, что вместе со снижением скорости, падает пропускная способность дорог, уменьшается дистанция. Машин станет больше на погонном метре. Так что слалом усложнится. А еще все мы постепенно накалимся до всяких самосудов. Ото будет весело на дороге. И тогда существенно поднимут цену топлива, чтоб убрать нас из-под ног. Всему свое время.