Зменшення об’єму двигунів авто досягло своєї межі

Створювати бензинові і дизельні двигуни ще меншого робочого об’єму автовиробникам стає невигідно, пише autopilot.kiev.ua.

Протягом останнього десятиліття було актуальним тренд даунсайзінгу бензинових двигунів – створення турбомоторів малого робочого об’єму. Однак у найближчі роки ця тенденція зійде на «ні», вважає топ-менеджер Volkswagen Герберт Дисс.

Представник Volkswagen вважає, що зменшення об’єму двигунів вже досягло своєї межі. На його думку, турбомотор ще меншого об’єму розробляти невигідно з фінансової точки зору. Крім того, під питанням надійність і екологічні показники таких двигунів.

Герберт Дисс також прогнозує падіння попиту на компактні авто з дизельними двигунами малого об’єму. Нові суворі екологічні норми змусять встановлювати на дизелі дороге обладнання, що збільшить їх собівартість в середньому на 1000 євро. У такій ситуації економічно доцільніше буде випускати гібридні автомобілі. Поступово покупці віддаватимуть перевагу саме гібридам і відмовлятися від дизельних авто.


Не пропустіть