Українець зібрав бюджетний всюдихід за $ 2 тис. (Фото)

Житель Тернополя Петро Головатий зібрав унікальний трактор-всюдихід. Майстер працював над машиною три роки. Після – випробування на різних типах доріг і покриттях, пише te.ridna.ua.

«Поки я його робив, то часто дружина згадувала не злим тихим словом, мовляв – пропадаєшь постійно в гаражі, одяг брудний, запах неприємний, проміняв сім’ю на трактора, а реально так і було – після роботи я вечеряв і їхав в гараж працювати до 12:00 ночі, приблизно, і так майже кожен день», – згадує конструктор.

«Для себе я створив план і завдання за основними характеристиками машини і він був таки досить складним: повний привід, блокування всіх коліс – це для максимальної тяги і прохідності, повне управління (одночасний поворот всіх коліс) – для зменшення радіусу розвороту і повороту, незалежна підвіска всіх коліс – для прохідності і комфорту, гідравлічні дискові гальма всіх коліс – для ефективного гальмування, багато передач вперед і назад – для того, щоб краще використовувати силу мотора і для економії палива, наявність даху і вантаж виття платформи – для захисту від негоди та для перевезення невеликих вантажів без причепа, наявність навішування для сільськогосподарських знарядь – для використання машини в якості міні-трактора. Решта другорядних характеристик робив з думкою про їх краще виконання».

Що ж стосується запчастин – в машині представлений ледь не весь вітчизняний і радянський автопром.

В конструкції авто використані запчастини від різної техніки: мотор 2-х тактний від СЗД (в народі – Инвалидка), мости від ЛУАЗ (Волинь) – тому що вони мають механізм блокування, піввісь від Запорожця, колісні маточини і поворотні кулаки від Таврії, коробка передач від задньопривідного авто ВАЗ, реверс-редуктор від тієї ж СЗД – дає можливість на будь-який з передніх передач отримати задній хід, так вийшло 20 передач вперед і 20 назад. Підвіска (пружинні стійки, важелі, розтяжки) від Таврії, кардани від УАЗ, дві рульові рейки від передньопривідного авто ВАЗ, глушники від мотоцикла Іж Планета, колеса від Ниви, а решта другорядних деталей або саморобні, або найрізноманітнішої техніки, попадалася під руки.

Крім часу, винахідник витратив на виробництво всюдихода 2 000 доларів. Натомість отримав багатоцільове ТЗ для дому та дозвілля.


Не пропустіть