У Мережі показали, як українські ЛуАЗи переробляють під Гелендваген

Військовий інженер Ігор Сухобрус зробив компактний, надійний і невибагливий позашляховик на базі ЛУАЗ-969.

Творіння Луцького заводу він оснастив мотором від ВАЗ-21083 об’ємом 1,5 л і потужністю 69 к.с. Під капотом також помістився радіатор системи охолодження (штатний V4 «Волинянки» охолоджувався повітрям). Новий агрегат дозволяє машині легко підтримувати крейсерську швидкість на рівні 130 км/год.

Трансмісія перероблена, виходячи з характеристик нового двигуна. Основний тип приводу тепер не передній, а задній. Поздовжньо встановлена ​​КП запозичена у тольяттинскої “класики”, роздавальна коробка – у легендарного всюдихода ГАЗ-69. Підключаємий передній міст, як і постійно задіяний задній, – «військові» редукторні, від УАЗ-469.

Ходова частина стала простішою і надійнішою, підвіска тепер залежна: мости підвішені на поздовжніх ресорах. Рульовий механізм – Toyota, рульова колонка – BMW. Характеристики ходової частини дозволяють легко долати бездоріжжя і впевнено рухатися на високій швидкості по асфальту.

Замість рідних нетривких редукторів тепер міцні мости на ресорах.

Екстер’єр доопрацьований з використанням кузовних деталей від Mercedes G-Сlass. Деякі німецькі деталі (крила і капот) в потрібних місцях зменшили, радіаторна решітка і відбортовки колісних арок використані без істотних переробок. Широкі підніжки полегшують посадку в салон.

Інтер’єр має ергономіку цілком швидкісного авто з урахуванням особливостей експлуатації на бездоріжжі. Передні крісла – від BMW, задній диван – складне сидіння з багажника універсала «Волга» ГАЗ-2402. Жорсткий металевий верх зібраний з деталей мікроавтобусів Peugeot і ЕрАЗ, в суху погоду його можна зняти.


Не пропустіть