З VW Golf наступного покоління приберуть рульову колонку

0

У найближчому майбутньому концерн Volkswagen планує вивести на ринок технологію електронного керма, створену для платформи MQB. Це означає, що рульове колесо не буде мати механічного зв’язку з колесами – замість звичної колонки з’являться дроти, що передають сигнал від керма на виконавчий механізм, пише Євген Пономаренко на auto.ria.com.

Про майбутню новації колегам з журналу Autocar розповів неназваний менеджер з старшого командного складу VW. Найімовірніше, електроннt кермо з’явиться на серійних машинах вже в 2019 році, а перелік моделей «Гольфом» не обмежиться. Крім іншого, пристрій встановлюватимуть на гілку електромобілів VW ID, які, як очікується, до моменту появи будуть оснащені повнофункціональним автопілотом.

Технологія Drive by wire широко поширена в авіації (тільки там замість Drive – Fly), першим серійним пасажирським літаком, в конструкції якого відмовилися від механічного зв’язку органів управління з керуючими площинами, стала лінійка лайнерів Airbus А320, представлена в кінці 80-х років. В автоіндустрії широко застосовується електронна педаль акселератора, що дозволяє гнучко налаштовувати криву відгуку і полегшує сполучення з системами на зразок круїз-контролю.