Як українські автомобілісти економлять на заправці

В цьому році багато українців вирішили замінити відпочинок за кордоном на автомобільні подорожі по нашій країні.

А так як в Україні пальне коштує недешево, воїни раз у раз ламаю голову, як зменшити його витрату, пише UBR.

Якщо порівняти обсяги споживання моторних палив цього і минулого літа, то можна стверджувати: їздити менше українці не стали.

Більш того, як розповіли в прес-службі мережі АЗС WOG, в порівнянні з червнем минулого року продажі в нинішньому червні збільшилися майже на 5%. Це говорить про те, що люди стали більше їздити і частіше заправлятися.

Але при цьому, за словами експертів, попит на ринку продовжує перерозподілятися. За перше півріччя 2017 р баланс ринку бензинового і дизельного палива в Україні знизився на 2% і склав близько 3,48 млн т. ринок бензинів скоротився на 11.5%, а ДП виріс на 2%.

«Випуск продукції збільшив Кременчуцький НПЗ за рахунок додаткових обсягів азербайджанської нафти. Ринок зрідженого газу показав впевнене зростання на 12%. Все через відносну дешевизну газу», – розповів UBR.ua експерт ринку нафтопродуктів, член наглядової ради «Інтегрум Венчурс» Олександр Киримов.

Очевидно, що частина водіїв продовжують переводити свої авто з бензину на газ, що навіть зумовлено зниженням споживання бензину. Переобладнувати на ГБО стали і власники дизельного транспорту, хоча поки і не масово.

«Використання зрідженого газу в автомобілях з дизельними двигунами швидше виняток, ніж правило», – зауважив у розмові з UBR.ua паливний експерт Леонід Косянчук.

Втім, водії намагаються економити, не тільки експериментуючи з різними видами палива.

Багато активніше беруть участь в різних програмах лояльності від АЗС (карти знижок, паливні талони, сезонні акції і т.д.).

Скажімо, за накопичувальною картою знижок можна отримати дисконт до 1 до 3-х грн/л (правда, для цього треба купувати багато).

Паливні талони теж можуть дати певну економію, особливо якщо купити їх на хвилі мінімальних ринкових цін. Втім, щоб вгадати такий момент, потрібно вміти аналізувати і прогнозувати ринкові тенденції.

І ще один нюанс. Якщо раніше талони можна було купити в червні-серпні, а використовувати, наприклад, в січні, то зараз багато заправних мереж обмежили їх «термін придатності».

«Багато мереж скоротили термін використання талона до 3-х місяців. Є варіант покупки палива в групах для отримання оптової знижки. Але на сьогодні до такого сервісу приєдналися тільки дві мережі – Манго / ULTRA і Jazz Oil. Великі ж мережі неохоче погоджуються на партнерство», – зауважив у розмові з UBR.ua Олександр Киримов.

Інші методи економії палива, такі як відключення кондиціонера або застосування «заощаджуючих» пристроїв і присадок – від лукавого, кажуть експерти.

«Абсолютно очевидно, що, відключивши кондиціонер в жарку погоду, ви відкриєте вікна, і порушите аеродинамічні властивості автомобіля: відкрите вікно рівносильно додатковому вантажу в 80 кг при низьких швидкостях і 120-150 кг – на швидкості, що перевищує 120 км / год. Проста математика: коефіцієнт аеродинамічного опору дорівнює квадрату швидкості. Так що ніякої економії палива ви не отримаєте», – розповів нам Леонід Косянчук .

Експерти радять ставити кондиціонер на температуру «мінус 5 градусів від зовнішньої», і тоді він буде працювати в максимально економному режимі.

До того ж, куди більший вплив на витрату палива надають: знижений тиск в шинах, стан двигуна (повітряний фільтр, свічки, справність системи упорскування і форсунок) і, звичайно ж, стиль їзди.





Більше новин


Прокоментуй новину