Дешеві вживані авто з Європи: чого ж чекати насправді, – експерт

Українцям пообіцяли скасувати податки на старі авто згідно законопроекту №3251, який має розглянути Верховна Рада, пише fakty.ictv.ua

Законопроектом №3251 пропонується з 1 січня 2016 року по 31 грудня 2017 року зменшити розмір акцизного податку на старі автомобілі до рівня нових. 9 грудня відбулося засідання Комітету ВРУ з питань митної та податкової політики. На ньому більшістю голосів було підтримано законопроект.

Як цей законопроект може вплинути на ситуацію на авторинку України пояснив Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів.

– Отже, чергова бізнес-війна за авторинок.

1) Що відбудеться, якщо законопроект не приймуть?

Нічого не зміниться. Ціни на внутрішньому б/в ринку залишаться стабільними. Нічого не подешевшає. 9 мільйонів – власників авто будуть задоволені, що їх авто не впало в ціні, а люди, у яких є на руках $ 5-10 тис., але немає авто будуть незадоволені, так як ціни на нашому ринку б/в набагато вищі і в ЄС за ці гроші можна купити набагато крутіше авто. Отже, 9 мільйонів автовласників задоволені, автопром і офіційні імпортери – іноземці залишилися при своїх, а ті громадяни, в кого є $ 5-10 тис., але немає авто – незадоволені.

2) Що відбудеться, якщо законопроект приймуть?

Автобізнесмени-торговці б/в авто в ВР виграли, організовано в ЄС закуповують на шротах б/в авто (там вони починають рости) і замість автосалонів авто продають на майданчиках (ніхто ж не вірить, що автобізнесмени віддадуть прибутковий бізнес звичайним людям?), Укравтопром у “зливі”, офіційні автоімпортери-представництва зачиняються, а автодилери теж починають торгувати б/в авто. Враховуючи заборону на ввезення авто старше 5-6 років, ціни на б/в авто все одно (хоч і не сильно, сильно автобізнесмени не дадуть) падають, люди з грошима купують собі авто, а 9 млн автовласників залишаються у програші, так як тепер, щоб поміняти авто їм треба продати старе, а ціни впали.

Отже, 9 млн автовласників незадоволені і їздять на старих авто, автобізнесмени з ВР задоволені і рахують прибуток, задоволені люди, які раніше авто не мали, зате мали $ 5-10 тис. Автозаводи інвесторів не цікавлять, іноземці поїхали додому.

Автодилери? А вони ділять ринок б/в авто з нардепами – власниками комісійних автомайданчиків. Люди? А про них хіба хтось там високо думає? Йде боротьба бізнес угруповань за авторинок і споживачів. Люди будуть купувати тепер б/в авто в тих же автодилерів. А щоб не було бажання з’їздити людині в самому ЄС, введуть маленькі хитрощі (ускладнять процес сертифікації авто при ввезенні, контроль за вивезенням валют і тд), тобто ввезенням б/в авто зможуть займатися тільки автобизнесмены – колишні автодилери, – пише Назаренко.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Витя

    Все страны каторые вступали в эвросоюз прошли через ето,и я думаю все 9 милионов автолюбителей пересядут на нормальные авто с эвропы .Я лучше возьму пятилетнего эвропейца чем новый ланос.Как они не могут понять что у людей денег нет.Назаренко лобирует интиресы нескольких олигархов которые производят в год около шести тысяч авто девяностых годов а так хоть конкуренция появится.

  • Гость

    Не задоволені люди завжди будуть в любому випадку, завжди буде той хто заробить і той хто втратить, і в любому випадку 20-ти річна машина яка гнила і ледве їде ,не має коштувати стільки скільки зараз коштує, у нас є хороший шанс обновити автопром хочаб до 10 річного.
    Якщо у людей є гроші то вони всеодно будуть купувати нове, а не б\в, так що думаю це все буде тільки на краще. Звичайно я дуже сумніваюсь що буде все так просто, введуть Евро-5, і всеодно те авто 2000-08 років ніхто не поставить на облік.

  • Василь

    Скільки ще будуть мучити українців втюкуючи їм запорожці, ланоси та китайці. Якщо приймуть №3251, то це для українських сімей буде можливість купити нормальне авто за адекватні гроші і в бюджет країни надійдуть великі гроші, і на дорогах будуть кращі авто. Ви ж подивіться скільки зараз через загороджувальні заходи (мито, ПДВ, акциз) завозиться лівих машин чи то двійники, чи на інваліда чи на тимчасову реєстрацію через що бюджет недоотримує тичячі. Коли буде адекватна розмитка, то ліві шляхи просто будуть економічно не вигідні і людина зможе спокійно пригнати собі доступне авто, яке хоче, а не те, яке йому пропонують олігархи.