В Україні продають унікальний дизель-електричний ракетовоз (Фото)

Ракетовоз МАЗ-547 знятий з консервації і як стверджує автор оголошення є експериментальним зразком – з газотурбінним двигуном і електротрансмісією – на 1000 к.с. і 800 к.с. відповідно, пише autocentre.ua.

Сьогодні раз у раз в інтернеті миготять оголошення про продаж військової техніки, знятої з консервації. Це і автомобілі, і гусеничні тягачі, і різні бронемашини. А ось ракетовоз зустрінеш нечасто. Один з них – шестиосьовий МАЗ виставлений на продаж на одному з порталів. Ціна – 15 тис.доларів.

Як стверджується в описі, це експериментальний зразок – МАЗ-547Е з газотурбінним двигуном ГТД-1000А потужністю в 1000 к.с. (Створювався для танка Т-80). Він приводить в дію генератор змінного струму ВСГ625 потужністю 625 кВт. Від нього електроенергія надходить на тягові, синхронні електромотори ДСТ-34/6 на восьми колісних ступицях з планетарними редукторами (а всього коліс – 12). Кожен з моторів розвиває 46 к.с. при 1600 – 9600 об / хв.

Інша справа ракетовоз МАЗ-547В, яких було випущено з 1974 по 1984 рр. 538 примірників. Ці шасі з колісною формулою 12х12 застосовувалися під установку ракетного комплексу 15П645 «Піонер». Один з них сьогодні знаходиться в Національному музеї історії України у Другій світовій війні.

Ракетовоз МАЗ-547В оснащувався багатопаливним 12-циліндровим двигуном В-38, робочим об’ємом 25 л і потужністю 650 к.с. Трансмісія гідромеханічна, 5-ступінчаста. На машині використовувалася гідропневматична підвіска коліс. Споряджена маса шасі становила 28 т, а вантажопідйомність доходила до 55 т. Питома витрата палива – 165 г /к.с.год.


Не пропустіть