Український електрокар вартістю 5000 $ готують до серійного виробництва

Винахідник-ентузіаст Едуард Рудик вже 43 роки розробляє бюджетні двомісні електромобілі. Він уже створив 22 машини і мріє про їх серійне виробництво. Максимальна швидкість електрокара – 70 км/год, запас ходу – 100 км, пише autonews.ua

Розробкою і складанням автомобілів Едуард Рудик займається все своє життя. Він ніколи не виготовляв нічого на замовлення, всі ідеї – його власні. Основна мета – зробити недорогий міський автомобіль, який коштував би трохи дорожче, ніж мотоцикл і був доступний кожному городянину.

Остання розробка Рудика – легкий двомісний електрокар «Панько». Він може стати першою серійною моделлю Рудика – зараз він веде переговори про запуск виробництва першої партії. Для початку, 10 штук в місяць.

«Бензинові і дизельні авто – минуле, скоро їх не буде. Їм років п’ять залишилося, сьогодні бум на електричні авто. Вони з’явилися давно, але не можна було їх робити, тому що не було акумуляторних батарей. Сьогодні вони є – досить потужні, компактні і недорогі, тому починається нова епоха в автомобілебудуванні», – упевнений Едуард Григорович.

Вже є підприємство, яке готове зайнятися випуском автомобілів Рудика – Харківський автомобільний завод, досить великий, сьогодні займається ремонтом військової техніки.

«Вони до нас приїжджали, і ми домовилися, що за нашими кресленнями вони виготовлятимуть такі автомобілі і продавати їх. Я віддаю їм безкоштовно техдокументації, ідею – все. Вони можуть самі робити машини і самі продавати. Мені від них нічого не треба. Єдине, що я прошу – щоб на корпусі була табличка з написом «Рудик» – мені цього достатньо», – каже винахідник.

У команді Рудика – конструктор, інженер, який робить технічну документацію, і кілька робітників – вони займаються безпосередньо складанням. Комплектуючі закуповують в Китаї у виробника – це найбільш бюджетний варіант. Таким чином, одна машина, включаючи всі витрати – від закупівлі деталей до збірки – обійдеться на виробництві до $ 5000.

Про ринкову ціну Рудик поки не говорить, але планує, що спочатку націнка буде зовсім невелика – скажімо, $ 1000.. А в міру зростання попиту ціна також буде рости. Втім, в Європі автомобілі з аналогічними характеристиками коштують від 8000 євро і вище.

За словами винахідника, такі машини – це простота мотоцикла і комфорт автомобіля в одному засобі для пересування. Творіння Рудика мають високу маневреність, займають мало місця і при цьому вельми комфортні для пасажирів.

Акумуляторів в «Панько» шість – два спереду і ззаду чотири. На повному заряді вона може подолати 100 км без підзарядки, а заряджаються акумулятори за лічені години.

З елементів управління – тільки запалювання, кермо, дві педалі – газ і гальмо – і важіль перемикання напрямків «вперед-назад», який більше нагадує тумблер, ніж коробку передач. Машина орієнтована на жінок, і я визнаю, що для мене це ідеальний варіант як за характеристиками, так і за вартістю.

Важить такий автомобіль зовсім небагато – всього 350 кг, вся конструкція нагромаджується на металевому корпусі. Кузов, хоч і пластиковий, але набагато міцніший листової сталі, з якої сьогодні виготовляють автомобільні кузови.

Зараз команда Едуардаіщет інвесторів, які могли б вкласти в першу партію $ 50 000 – цього вистачило б на випуск 10 машин. Тоді ноу-хау не довелося б віддавати задарма.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • u0416u043eu0440u0430 u0411u0435u0437u0434u043eu043cu043du044bu0439

    “…u0442u0440u043eu0445u0438 u0434u043eu0440u043eu0436u0447u0435, u043du0456u0436 u043cu043eu0442u043eu0446u0438u043au043b u0456 u0431u0443u0432 u0434u043eu0441u0442u0443u043fu043du0438u0439 u043au043eu0436u043du043eu043cu0443 u0433u043eu0440u043eu0434u044fu043du0438u043du0443″… $5000… u041du0443-u043du0443, u0444u043bu0430u0433 u0438u043c u0432 u0440u0443u043au0438, u043bu043eu0445u0438 u0438u043c u0432 u043fu043eu043cu043eu0449u044c…