Україна запроваджує 5-річне мито на легкові автомобiлi з Росії

Компенсацiйне мито на iмпорт автомобiлiв, вироблених у Росiї, дiятиме з 3 сiчня 2016 року. Таке рiшення прийняла Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi Мiнекономрозвитку, пише газета “Експрес”.

Мито вирiшили запровадити термiном на п’ять рокiв. На автомобiлi виробництва ТОВ “Соллерс – Далекий Схiд” воно встановлене у розмiрi 17,66%, виробництва ВАТ “АвтоВАЗ” – 14,57%, iнших виробникiв у Росiйськiй Федерацiї – 10,41%.

Мiнекономрозвитку такi санкцiї стосовно росiйських автiвок запровадило пiсля розслiдування, яке пiдтвердило, що Росiя надавала субсидiї своїм автовиробникам, що робило дешевшими росiйськi машини в порiвняннi з продукцiєю українського автопрому. Тож для кожного виробника встановили мито якраз у розмiрi тих субсидiй, якi вiн одержував. Мито застосовується до легкових автомобiлiв, машин для перевезення не бiльш як восьми пасажирiв.

“Безперечно, що такi заходи призведуть до пiдвищення цiн на росiйськi автомобiлi, – каже Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоцiацiї автомобiльних iмпортерiв i дилерiв. – Для споживача це не дуже добре, бо таким чином продукцiя росiйського автопрому зникає з цiнового сегмента, де перебувала разом iз китайськими та українськими автомобiлями. А чим бiльше конкурентiв в одному цiновому сегментi, тим меншi цiни. Тепер же, зi зникненням одного конкурента, iншi виробники можуть диктувати споживачевi свої умови. А в нас i так цiни на автомобiлi у гривнях дуже зросли”.





Більше новин


Прокоментуй новину