ТОП-10 автомобілів, з якими не поспішають розлучатися власники

0

Купивши нову машину, власник зазвичай вважає, що це – дружба назавжди, але лише деякі моделі не продаються довго

Існують моделі авто, які переходить з покоління в покоління як сімейна реліквія. Експерти аналітичної компанії iSeeCars вирішили розібратися: за які саме моделі власники тримаються особливо міцно, пише Аuto.Ria.

В цілому експерти вивчили близько 16 мільйонів угод із продажу автомобілів, і, як виявилося, найдовше автомобілісти їздять на “Тойотах”. У десятці лідерів чотири представники саме цієї марки. Всього в даному рейтингу ми побачимо чотири спорткари, пару позашляховиків і всього лише один седан, – до речі, від тієї ж Toyota. Отже, почнемо з відстаючих, щоб в завершенні дізнатися “довгожителів”, з якими власники із задоволенням не розлучаються і по 10 років.

10. Audi TT
Середній термін володіння – 8,8 року

В рамках дослідження експерти виявили, що середній термін експлуатації нового автомобіля до першого продажу складає 7,3 року. Машини, які проводять від 8,8 року в одних руках, вже визнаються довгожителями. Саме в їх ряди записався Audi TT.

Зовнішність ТТ, як і багатьох спорткарів, досить довго не виходить з моди і залишається помітною в потоці, а значить з продажем “поспішати не треба”.

9. Toyota 4Runner
Середній термін володіння – 8,8 року

З таким самим показником за роками, але на 9-му місці рейтингу опинився Toyota 4Runner. Цікаво, що на тому ж місці машина опинилася і в нашому недавньому рейтингу найпопулярніших рамних позашляховиків. Такі машини, як правило, більш довговічні. Ходова частина служить далеко не один рік, хоча рамні позашляховики, як правило, використовують у важких польових умовах. А значить і розлучатися з ними після пари років дружби немає ніякого сенсу.

8. Toyota Avalon
Середній термін володіння – 8,8 року

Ще один представник марки Toyota, але на цей раз в кузові седан. Єдина 4-дверка в списку “довгожителів” це Avalon. Пояснити феномен закоханості власників в цю модель експерти так і не змогли. Можливо, справа в тому, що в США, Канаді і на Близькому Сході Avalon взяв на себе всю повноту ноші флагманського седана, яку в Україні несе Camry. У будь-якому випадку, з цим повнорозмірним бізнес-класом розлучатися не поспішають.

7. Chevrolet Corvette
Середній термін володіння – 8,8 року

Chevrolet Corvette, як і коньяк, з роками стає все краще (якщо не іржавіє). Потрібно лише дочекатися моменту, коли він починає бродити по руках. Наприклад, модель 50/60-х років випуску зовсім не знайти в каталогах б/в-шок – їх, скоріше, потрібно шукати на торгах елітних аукціонних будинків у вигляді рідкісних лотів. Та й скільки б не було років цьому спорткару, якого модельного року він би не був, зовнішність Corvette охарактеризувати як застарілу не зможе жодна розсудлива людина.

6. Toyota Sequoia
Середній термін володіння – 8,9 року

Toyota Sequoia потрапив до рейтингу з тих же причин, що і вищезгаданий позашляховик, але з різницею, що Sequoia дав своїм покупцям трохи більше: простору, комфорту, презентабельності, безпеки. Як результат, на те, щоб задуматися про його продаж, у власників йде трохи більше часу. Автомобіль, який в Україні зустрічається хіба що в кортежі супроводу, в США користується народним попитом і повагою.

5. Ford Explorer
Середній термін володіння – 8,9 року

Ford Explorer – вибір не тільки багатьох американців, але і багаторічний улюбленець тамтешньої поліції. Дійсно, для копів США ця модель є рідною і близькою службовою машиною. Її обирають через повний привід, більш високу пристосованість до позаштатних ситуацій і широкий спектр потужних двигунів. А змінюють “Експлорер”, найчастіше, на точно таку ж модель, – але більш свіжого покоління. Або ж коли на службовий транспорт виділяють нові засоби. Звичайний споживач не відчуває особливої потреби відправляти Explorer у відставку навіть після 8 років служби.

4. Mercedes-Benz SLK
Середній термін володіння – 9 років

Родстери завжди виглядають і будуть виглядати дуже зухвало в самому позитивному сенсі цього слова. Родстери Mercedes-Benz, безумовно, мають неповторний шарм і час над такими машинами не владний. І куди більш резонне питання: навіщо продавати SLK після якихось там 9 років експлуатації? Проте, це і є середній термін володіння даної моделі. Формально Mercedes-Benz SLK вибув з ладу в 2016 році, коли модель вирішили перейменувати в SLС. Однак в чужі руки машину віддають неохоче і лише після довгих років роздумів.

3. Ford Expedition
Середній термін володіння – 9 років

Відкриває трійку лідерів найбільший на сьогоднішній день позашляховик компанії Ford (але, на жаль, не відправлений на спокій Ford Bronco). “Експедішн” звик до почесних місць у всіляких рейтингах і експертизах. Наприклад, в США його назвали найвигіднішим і якісним серед великих позашляховиків при експлуатації понад 5 років. Крім того, автомобіль номінували на звання “Автомобіль року в Північній Америці”, він отримав друге місце в рейтингу найбільш надійних повнорозмірних SUV і був названий кращим позашляховиком 2015 року з рейтингу J.D. Power and Associates.

2. Porsche Boxster
Середній термін володіння – 9,9 року

До того, як компанія Porsche продала душу за комерційну рентабельність і креслення Cayenne, цей німецький автовиробник славився добірними спорткарами. Про них хоч разок, та мріяв кожен, – особливо якщо любов до марки виникла ще до зміни тисячоліть. Родстери Porsche – особливий фетиш, який також не втрачає привабливості з роками. До того ж, навіщо продавати “Бокстер” майже відразу? Наприклад, в Німеччині в 2008 році машину визнали найнадійнішим з легковиків. Притому, відразу в двох вікових номінаціях – від 4 до 5 і від 8 до 9 років.

1. Toyota Land Cruiser
Середній термін володіння – 10,6 року

Land Cruiser випускається найдовше від інших автомобілів марки Toyota. Його хода по ринку почалася ще в 1951 році і не припиняється по сьогоднішній день. Власники машини, судячи з усього, також віддані “Крузеру”, як і сам автовиробник, тому його не відривають від серця довше, ніж по 10 років.