Утилізаційний збір для іномарок можуть ввести вже в цьому році

Росія, Казахстан і Білорусь погодили введення утилізаційного збору на автомобілі. Ця міра актуальна насамперед для дешевих імпортних автомобілів, які після введення норм СОТ, можуть хлинути на ринки держав Митного союзу, пише carreviewauto.com.

«Питання подібного роду після створення Єдиного економічного простору ми повинні погоджувати з нашими колегами в Казахстані і Білорусії, і я сьогодні розмовляв з керівниками обох країн. Вони висловили згоду з цим рішенням», — підтвердив прем’єр-міністр Росії Володимир Путін.

Як буде стягуватися утилізаційний збір? Утилізаційний збір на возивні з-за кордону автомобілі стягуватиметься «живими грошима» з імпортерів техніки. А з російських та іноземних виробників, що працюють на території країн, вимагатимуть гарантій подальшої утилізації.

Як зазначив глава російського уряду, це рішення прийнято з пропозиціями екологічних організацій, зокрема Greenpeace. Ці кошти підуть на забезпечення утилізації машини після її виведення з експлуатації і повинні вирішити проблему покинутих і покинутих автомобілів.

Реалізацією цього рішення буде займатися російське Міністерство економічного розвитку, яке спільно з аналогічними відомствами Казахастану і Білорусії пропрацює технічні параметри його втілення на практиці. Свої пропозиції прем’єру на цей рахунок Мінеконмрозвитку спільно з Мінпромторгом і Мінфіном повинні представити приблизно до 25 квітня.

Величина утилізаційного збору

Експерти вважають, що особливих проблем з визначенням величини утилізаційного збору та механізму його сплати не виникне. Три країни приблизно можна порівняти за рівнем економічного розвитку, тому сума утилізаційного збору повинна бути однаковою в усіх державах. Це вписується в логіку економічної інтеграції та виключить для імпортерів введення ексклюзивного режиму на території окремої країни.

Раніше з запереченнями з ряду аналогічних заходів в автопромі вступало керівництво Білорусі, яке відстоювало інтереси своїх автодилерів, але в даний час ці суперечності залишилися в минулому.

У 2011 році росіяни купили 2,5 млн. нових легкових автомобілів. Тому потенційно «фонд утилізації автомобілів може акумулювати дуже великі кошти, які можна пустити не тільки на вирішення цієї конкретної проблеми, але і на інші екологічні цілі, пов’язані з автопромом.

Як в інших країнах?

Подібний збір є в багатьох країнах. У країнах Євросоюзу за переробку машин сплачується близько 100 євро «авансом», тобто при її покупці. По мірі наповнення утилізаційного фонду «податок» знижується: переробка окупає себе, а збір іде на те, щоб утилізувати матеріали, які не можуть бути використані повторно.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • юрий

    слухайте якого хера цей вброс з утилизацийкою митного союзу тут пишуть це шо ци експерты вже в тайожному союзи чи як.ну блин задрали писаки

  • Козі

    Як ви вже сука заебали народ падли і підариз своїми писулками сосіть ви хуй порошняки яйцеклітори підари і гандони і ці москальські швалі хуйню не пішіть хуйя ложили навас люди