«Евробляхи» більше не в моді. Чим їх замінили українці

3

Биті автомобілі приганяють з США, Грузії та Канади і тут лагодять

Компанії, що займаються прижени автомобілів з США, Канади та Грузії відзначають небувале зростання попиту з боку українських водіїв на машини з американських аукціонів. Як розповіли нам в компаніях, приганяли автомобілі під замовлення, в порівнянні з роком-двома раніше, попит зріс приблизно на 50%.

Як правило, продаються вони биті, але при цьому набагато дешевше аналогічних моделей в Україні. І, що не маловажно, завозять їх до нас цілком легально.

Таким чином, на відміну від європейських можна отримати автомобіль з невеликим пробігом і свіжіший – 2-4 літні.

«Всі автомобілі везуть легально. Реєструються і ставляться потім на реєстрацію на українських номерах. При офіційній реєстрації відносини з поліцією і митницею нормальні. Цим цей бізнес і відрізняється від автомобілів на європейських номерах, коли незрозумілий юридичний статус автомобіля. І якщо з авто щось станеться, довести причетність власника до машини буде неможливо», – розповів UBR.ua керівник компанії Ukrautoimport Павло Денисов.

Дешевше, але доведеться почекати

Терміни доставки автомобіля з штатів приблизно 2-3 місяці. З Грузії замовлення оброблять за тиждень, але по факту це будуть ті ж відремонтовані «американці» з аукціонів і дорожчі на пару тисяч доларів.

Найчастіше українці замовляють машини відомих світових брендів: Toyota, Honda, Lexus і VW. Але ними, звичайно ж, не обмежуються. Завозять про основному автомобілі класу Євро-5 об’ємом до 3 л на бензині і до 2,5 л на дизелі – для них в Україні діє пільгова розмитнення.

Наприклад, орієнтовна ціна вже привезеного і розмитненого VW Passat 2014-2015 року випуску – $ 14 тис. В Україні він обійдеться до $ 19 тис. Американська Toyota Camry 2014 року випуску коштує до $ 16 тис., Тоді як у нас за неї попросять вже $ 22 тис. Приблизно в стільки ж в Україні буде коштувати Ауді А4, в той час як штатівська обійдеться тисячі на три дешевше.

Після вибору авто клієнту доведеться внести передоплату в розмірі від 10%, але не менше $ 400. Залишок потрібно погасити в наступні три дні. Доставлять машину до одеського порту, так що «зустрічати» покупку доведеться особисто. Але розмитнити можна вже і за місцем проживання.

Також не варто забувати, що на ціну впливає і такі змінні, як транспортування по США (з місця проведення аукціону до порту), податки штату і пр. Попри вартість самого авто на аукціоні, покупцеві потрібно буде розщедритися на:

Збори аукціону – близько $ 600;
Податки – як правило, до $ 1 тис.
Транспортування по США – в середньому $ 500 (в залежності від штату);
Доставка до порту Одеси – близько $ 1000.;
При бажанні, страховка на доставку по морю – 1,5% від вартості авто (випадків пошкодження авто в дорозі небагато, але береженого бог береже);
Якщо автомобіль коштує не менше $ 20 тис., то є сенс заплатити за особистий огляд експертом в Штатах – ще в середньому $ 200 в залежності від того, де знаходиться авто.
І якщо попередні два пункти не обов’язкові, то перевірити страхову історію через Carfax або Autocheck просто необхідно – ще $ 40;
Деякі фірми беруть страхувальний депозит в 1000 $, на випадок якщо людина відмовиться оплачувати авто після покупки на аукціоні. Депозит повертається клієнтові після оплати.

«Якщо в автомобіль після покупки необхідно вкласти понад $ 1,5 тис., то зв’язуватися з таким ми не рекомендуємо. Також українці нерідко намагаються занизити митну вартість авто в інвойсах, але митники це швидко просікають. Інших проблем на кордонах з такими машинами не виникає», – зазначив у розмові з UBR.ua власник компанії AvtoUsaDnepr Костянтин Кравець.

Обережним варто бути клієнтам і під час вибору самої компанії-посередника. В Україні розвелося дуже багато фірм-шахраїв, при роботі з якими можна залишитися і без грошей, і без авто.

В першу чергу, експерти рекомендують запросити у тих, хто зібрався пригнати вам «залізного коня» історію діяльності компанії. Простіше кажучи, попросити показати, які автомобілі вони вже завезли, чи можуть вони їх показати, і чи є відгуки реальних клієнтів, яким можна зателефонувати і докладно про все розпитати.

Продають «ляльки»

Варто враховувати, що в Україні (як і в Грузії) влаштувалося багато перекупок, які ганяють сильно биті американські автомобілі сотнями, ремонтують їх і продають набагато дорожче реальної вартості. Тут, знову ж таки, на допомогу прийде перевірка страхової історії конкретного авто.

Ризик для клієнта ще і в тому, кажуть експерти, що аукціони не несуть відповідальності за стан автомобіля і продають його «як є». Вибирати доводиться по фотографії лота і його описі. В результаті можна купити авто не в тому стані, якого чекав покупець.

«Варто враховувати, що на американських аукціонах торгують люди з усього світу, більшість авто йде на експорт і деякі недобросовісні громадяни цим користуються. Купують автомобілі, які користуються попитом після сильних ДТП, і роблять їм косметичний ремонт, після чого виставляють їх знову на продаж на аукціоні. Недосвідчені гравці часто трапляються на цей трюк. На сленгу такі машини називають «ляльками». Дуже важливо перевірити історію автомобіля, документи, продавця. Інакше можна привезти не автомобіль, а шматок заліза», – зауважив у розмові з UBR.ua співзасновник компанії Atlantic Motors Олександр Осадчук.

Джерело ubr.ua

Не пропустіть