«Евробляхи» почали ховатися від поліції на болгарських номерах

На українських дорогах новий тренд – литовські і польські номера вже не в моді, водії почали приганяти автомобілі з болгарськими номерами . Причина таких змін проста. Справа в тому, що болгарські номерні знаки дуже схожі з українськими.

Українські водії сподіваються на неуважність правоохоронців і розраховують, що зможуть уникнути зустрічі з ними, пише UBR.ua.

Маскуються гербами

Вибирають водії в основному номери з буквами «СА», «СВ» і «ВТ», якими у нас позначаються, відповідно, черкаські, чернігівські і херсонські області. Мало того, номери до того ж ще й переробляють під українські для більшої схожості.

«Таких випадків дуже багато. На такі авто роблять дублікати номерів з українською символікою, щоб менше привертати увагу поліції. А деякі компанії приганяють своїм клієнтам машини вже з «потрібними» номерами. Особливим попитом «болгари» користуються у таксистів», – розповів автоексперт, глава Association of Troubleshooters Сергій Креймер.

За словами експертів, ввезення авто з Болгарії було завжди більш вигідним для осіб, які проживають на півдні України, оскільки, раз на рік необхідно щоб нерезидент України, який ввозив машину, виїхав на ній за межі країни. А це простіше зробити жителям Молдови або Болгарії.

Найчастіше, в Болгарію приганяють на продаж потримані машини з інших країн Євросоюзу: Італії, Іспанії, Швейцарії та ін. Але вважається, що найбільш доглянуті автомобілі прибувають з Німеччини, тому й коштують вони трохи дорожче інших.

Самі ж власники компаній, які допомагають українцям пригнати авто, кажуть, що популяризація «болгар» – це швидше маркетинговий хід, щоб переманити на себе частину «литовських» клієнтів. І особливих «преференцій» такі номери при спілкуванні з патрульними не дають.

А відмови водіїв від машин на литовській і польській реєстрації вони пояснюють тим, що в цих країнах просто вже закінчилися автомобілі у адекватному стані. Тому водії стали шукати альтернативні ринки з вживаним транспортом.

«Ринок Польщі та Литви зараз складається в основному з битих машин. На 9 пропозицій знайдеться тільки 1 автомобіль в хорошому стані. Та й то, якщо пощастить. Якщо вже купувати авто, то краще у приватників. І не розглядати машини з ГБО, оскільки це говорить про те, що власник економив не тільки на паливі, але і на матеріалах. Теж саме в Болгарії, де автомобілі не набагато дешевші. Більше зараз все-таки дивляться на машини з Німеччини, які також заганяються до нас через ту ж Литву», – зазначив в бесіді співзасновник компанії Evroprigon.com.ua Олександр Черкас.

Почнеться полювання

Разом з тим, схеми, за якими завозять до нас автомобілі з болгарськими номерами абсолютно ідентичні «литовцям» і «полякам». Всі ті ж фіктивні фірми і «липові» трудові договори. Тому, крім сумнівних плюсів від схожих з українськими номерів, вигоди особливо ніякої. Хоча митниця все так само вільно пропускає такі автомобілі до нас.

«Аналогічними залишаються і способи юридичного захисту водіїв авто на болгарській реєстрації – це належна підготовка документів. У разі якщо стягнення вже було накладено, єдиним ефективним засобом є звернення до суду щодо оскарження постанови митниці», – розповів керуючий партнер ЮФ «Братья Федоровы» Дмитро Федоров.

І найголовніший ризик, який може наздогнати незабаром кожного «пересічника» з Єврономер – це запуск поліцейської системи «Сирена», яка буде виловлювати практично будь-який не поставлений на облік автомобіль із загального дорожнього потоку.

«Ця система вже колись працювала у нас. І ось, орієнтовно, в грудні її хочуть запустити знову. І тоді від штрафу і штрафмайданчика НЕ будуть застраховані ні болгарські номера, ні литовські, ані інші автомобілі, які ввозилися до нас за схемами в обхід розмитнення», – зазначив у розмові Сергій Креймер.


Не пропустіть