Як зміниться ситуація з автомобілями на єврономерах

0

Українські автомобілісти з радістю користуються пільговим розмитненням і женуть авто з Європи. Але засилля “мігрантів” валить ціни на вторинному ринку і дратує продавців, так як збути автомобіль з рук стає все важче, пише Твоя МАШИНА з посиланням на dengi.ua.

Ось уже більше року, з 1 серпня 2016-го, в Україні діють знижені ставки акцизу на ввезення старих автомобілів. Правда, не будь-яких, а щодо свіжих. І за цей час на умовах пільгового розмитнення в Україну було імпортовано понад 50 тис легкових авто. Це майже в три рази більше, ніж з серпня 2015 по серпень 2016 року.

Українці приганяють машини незважаючи на складності з оформленням. Найчастіше виникають проблеми щодо договору купівлі-продажу, який відбраковують прискіпливі митники. Крім того, непросто пройти експертизу автомобіля, і отримати сертифікати походження і відповідності вимогам екологічних норм Євро-5.

Хтось вплутується в самостійне розмитнення заради економії. Хтось же хоче бути впевнений, що купить автомобіль у нормальному технічному стані і без “темних плям” в минулому. “В Україні ціна недорогих автомобілів може бути такою ж, але з-за кордону ти привезеш якісне авто. Наприклад, я приганяв машину з Німеччини. Там діє жорстка система техоглядів і введена кримінальна відповідальність за “скручування” пробігу. Тому ризики при покупці набагато нижчі, ніж у нас“, – розповів Сергій Русавський, підприємець з Києва.

Рай для покупця

Від пільгового ввезення виграють далеко не всі. Продавці автомобілів з пробігом, які купували їх в Україні, заплативши по максимуму, і тепер тут же намагаються їх збути, обурюються через падіння попиту. Адже 50 тисяч розмитнених авто – це значно більше звичного річного обсягу вторинного ринку в нашій країні. До того ж, відкритий кордон для самостійного ввезення автомобілів не тільки впливає на статистику угод, але і придавлює ціни на авто з пробігом. За різними оцінками, в середньому вартість уживаних машин за той час, що діють пільгові умови розмитнення, знизилася на 3-5%.

Втім, більш серйозне падіння цін ще попереду.


Не пропустіть