Mitsubishi оголосила амбітні плани розвитку компанії

Компанія Mitsubishi Motors оголосила стратегічний план «Drive to Growth» щодо забезпечення сталого розвитку компанії і спрямований на збільшення більш ніж на 30% в річному обсязі продажів автомобілів до 1,3 млн автомобілів і прибутку до 2,5 трлн ієн.

В рамках своєї інвестиційної діяльності, Mitsubishi Motors планує розвивати свої позашляхові моделі і пікапи, і запустити ще 11 моделей, включаючи Xpander і Eclipse Cross. Компанія планує надати електрифіковані рішення для всієї своєї основної модельної лінійки, включаючи автомобіль EV kei з 2020 року, повідомляє прес-служба Mitsubishi Motors. Програма оновлення продукції буде пов’язана з розширенням присутності на ринках країн Південно-Східної Азії (АСЕАН), США, Китаї та Японії.

«Це амбітна програма по максимізації наших сильних сторін в зростаючих сегментах, особливо в сегменті автомобілів з повним приводом, і по забезпеченню росту там, де наш бренд має потужний потенціал, особливо в регіоні АСЕАН. Ця програма зростання також буде включати в себе підтримку ефективної і чітко вибудуваної операційної структури, так як ми продовжуємо приділяти велику увагу управлінню витратами», – заявив головний виконавчий директор Mitsubishi Motors Осаму Масуко.

Згідно з планом, Mitsubishi Motors прагне досягти операційний прибуток на рівні 6% і більше вже до кінця 2019 фінансового року, в порівнянні з 0,3% в 2016 фінансовому році. План поєднує в собі програму оновлення продукту з розширенням присутності на цільових ринках і підвищенням операційної ефективності.

План передбачає 60% збільшення річних капітальних витрат до 137 млрд ієн в фінансовому 2019 році – збільшення витрат буде пропорційно рівню запланованих продажів – до 5,5% в рік. Витрати на дослідження і розробку виростуть на 50% до 133 млрд ієн за той же період. В цілому це складе більше 600 млрд ієн інвестицій. Навіть з урахуванням цього збільшення, Mitsubishi Motors буде підтримувати фінансову дисципліну і генерувати позитивний вільний грошовий потік протягом періоду. Компанія має намір встановити конкурентну дивідендну політику, яку можна порівняти з політикою інших японських автовиробників.

«Drive to Growth» – це нова покрокова стратегія для Mitsubishi Motors. Ми відновимо довіру до нашої компанії, і це зараз для нас головний пріоритет, успішно запустимо нові моделі і доб’ємося фінансового оздоровлення компанії. Це стане міцним фундаментом для нашого майбутнього розвитку, що має на увазі збільшення капітальних витрат і витрат на розробку нових продуктів», – зазначив Осаму Масуко.


Не пропустіть