Корисні поради, як збільшити запас ходу електромобіля взимку

0

Електромобілі користуються все більшою популярністю в Україні. Їх кількість на вітчизняних дорогах обчислюється тисячами, передає Твоя МАШИНА.

Напередодні похолодання «Автоцентр» вирішив підказати електромобілістам (хто не знає), як збільшити запас ходу електрокара взимку.

Взагалі постановка питання зрозуміла – запас ходу електромобіля змінюється в залежності від погодних умов. Чим холодніше, тим менше заряду, і, навпаки, чим тепліше, тим більше. Тобто взимку ми маємо «найменшу» автономність.

І справа не лише у тому, яка температура за вікном. Після холодної ночі автомобіль необхідно прогріти, а нагрівач системи опалення споживає ані трохи не менше енергії, ніж електромотор. То скільки ж саме «кілометрів» електромобіль втрачає взимку? Розглянемо кілька ситуацій.

Якщо на вулиці «стоїть» 0 градусів, а під час їзди частково використовувати піч для прогріву, електромобіль втрачає 10% ходу. Таким чином, Renault Zoe Z.E. 40 зі своєю реалістичною «далекобійністю» в 300 км буде вже проїжджати 270 км. Якщо ж температура опускається до – 10 градусів й обігрівач використовувати часто, рівень заряду «впаде» на 20-30%. При морозі в – 20 градусів варто очікувати скорочення пробігу на 30 і навіть 50%!

Щоб уникнути таких «втрат», необхідно дотримуватися головного правила – по-максимуму прогріти салон перед виїздом: поки машина стоїть на «заправці» і споживає енергію від мережі, а не з власної батареї. Для цього чи не в кожному електромобілі передбачений так званий кліматичний таймер, за допомогою якого можна задати час від’їзду і необхідну температур, після чого він самостійно активується і нагріє салон.

Решта ж рекомендації «стандартні»:

– мінімально користуватися обігрівачем салону (в такому випадку доцільніше чергувати з функцією підігріву сидінь, яка споживає набагато менше енергії);

– змінити звичний стиль водіння на «економічний»;

– намагатися якомога частіше робити запаси енергії на спусках і при гальмуванні;

– їздити в «екорежимі».


Не пропустіть