У Києві з’явився перший експериментальний пішохідний перехід

В Оболонському районі столиці на вул. Олександра Архипенка облаштували новий острівець безпеки.

Про це повідомляють «Коментарі. Київ» з посиланням на прес-службу КМДА.

«Такі острівці зменшують час перебування пішоходів в зоні можливого наїзду, унеможливлюють обгін на пішохідному переході і змушують водіїв заздалегідь гальмувати перед проїздом», – йдеться в повідомленні.

Відзначається, що основною перевагою модульної конструкції острівця є можливість його демонтажу і встановлення заново (наприклад, для виконання ремонту дорожнього покриття або внесення змін в організацію дорожнього руху).

КК «Київавтодор» впроваджує всіх можливих заходів щодо підвищення безпеки руху пішоходів по вулично-дорожньої мережі міста Києва, оскільки в дорожньо-транспортних пригодах за участю пішоходів завжди є постраждалі з травмами різного ступеня тяжкості.

Зазначено, що з метою продовження цієї роботи фахівцями комунальної корпорації «Київавтодор» розпочато встановлення на вулично-дорожньій мережі модульних підвищених острівців безпеки з використанням гумових елементів.

До впровадження такого засобу організації дорожнього руху працівники комунальної корпорації «Київавтодор» підійшли комплексно:
– з метою забезпечення безпечних умов перетину проїжджої частини нанесена дорожня розмітка 1.14.3 з використанням пластику, який має підвищені зносостійкі властивості в порівнянні з фарбою
– по периметру острівця встановлені додаткові світловідбиваючі елементи;
– по обидва боки переходу встановлено двосторонні дорожні знаки 5.35.1 (2) з флуоресцентною окантовкою;
– також вказаний пішохідний перехід обладнаний тактильною плиткою для орієнтування осіб з вадами зору.

Комунальна корпорація «Київавтодор» в наступному році планує масштабне впровадження модульних підвищених острівців безпеки на вулично-дорожньій мережі міста.

Також, новий пішохідний перехід з’явився на перехресті вул. Богдана Хмельницького і вул. Леонтовича. Автодорівці влаштували «зебру» з червоно-білих ФЕМів, виготовлених з бетону підвищеної міцності товщиною 12 см. Завдяки спеціальним технологіям на покритті забезпечена шорсткість, яка відповідає вимогам стандартів з безпеки руху.

Джерело kyiv.comments.ua

Не пропустіть