Mazda показала на відео принцип роботи нового двигуна

Нагадаємо, що в бензинових моторах Mazda сімейства Skyactiv-X буде застосована інноваційна розробка – займання паливо-повітряної суміші стисненням

Японці з 2014 року працюють над новою технологією безіскрового займання палива, що отримала назву Spark Controlled Compression Ignition. Вважається, що застосування цієї інновації дозволить зробити мотори сімейства Skyactiv-X на 30% ефективніше і економніше, ніж мотори нинішнього сімейства.

Втім, в Mazda визнають, що поки від свічок запалювання вони не зможуть відмовитися, так як мотори Skyactiv-X будуть свого роду «перехідними» і зможуть запалювати суміш стисненням тільки при роботі двигуна на невеликих оборотах. Коли ж навантаження зростають, суміш, як і раніше, буде займатися свічками запалювання. Але з часом технологія Spark Controlled Compression Ignition буде доопрацьована, і вже наступне покоління моторів Skyactiv зможе обійтися без свічок.


Не пропустіть