Китайці презентують розкішний, але недорогий кросовер (Фото)

У квітні на Шанхайському автосалоні дебютує в другому поколінні гібридного кросовера BYD Tang, зовнішність якого повинна сподобатися європейцям.

Кросовер першого покоління з’явився на світ влітку 2015 року та був подальшим розвитком BYD S6 зразка 2011 року. Який, в свою чергу, був нічим іншим, як піратською копією Lexus RX другого покоління! Правда, Toyota не зважилася пред’являти претензії BYD, прекрасно знаючи, що судитися з китайськими автовиробниками – собі дорожче.

В даний час компанія BYD позиціонує себе як солідного автовиробника, а тому рішуче відмовилася від крадіжки чужої інтелектуальної власності. Більш того, китайці запросили на посаду шеф-дизайнера Вольфганга Еггера, який раніше працював на Alfa Romeo і Audi, а тепер відповідає за дизайн нових моделей BYD.

Кросовер другого покоління в порівнянні з попередником став більший: довжина – 4870 мм, ширина – 1950 мм, висота – 1725 мм, колісна база – 2820 мм. А ось що стосується силової установки, то вона залишиться колишньою: турбований дволітровий бензиновий двигун потужністю 205 к.с. (320 Н ∙ м), з яким на пару будуть працювати два електродвигуни.

Сукупна потужність гібридної силової установки складе 505 к.с. (820 Н ∙ м). Покупцям також запропонують більш доступну бензинову модифікацію, де буде тільки бензиновий турбомотор. Бензинова версія BYD Tang важить 1890 кг, а гібридна – 2390 кг.

Нагадаємо, що BYD Tang першого покоління володів досить жвавим характером і розганявся до першої сотні за 4,9 с. Незважаючи на те, що наступник отримав ту ж гібридну силову установку, китайці запевняють, що на підкорення першої сотні тепер потрібно на 0,4 секунди менше.

Також китайці обіцяють помірну витрату палива: 8,8 літра бензину на сотню пробігу для бензинової версії, 2,0 літра – для гібридної. Притому марка BYD обіцяє зберегти поточні ціни: Tang першого покоління, з урахуванням урядових дотацій, варто 251 300 юанів, або 39 000 доларів.

Джерело avtoblog.ua

Не пропустіть