Як зробити так, щоб на двірники не налипав сніг

Існує кілька народних способів профілактики утворення льоду на щітках

У місті йде сніг, Ви стоїте в звторі, а двірники не справляються зі своїм прямим призначенням. Знайоме це відчуття? У сильний снігопад навіть найпрекрасніші і найновіші щітки склоочисника норовлять зібрати на себе грудку снігу або “начепити” шматок льоду. Через це скло перестає нормально очищатися. Як боротися з такою проблемою?

У снігопад досить часто можна спостерігати, як з машини, що зупинилася виходить водій і з силою плескає “двірником” по лобовому склу, намагаючись збити з нього намерзлий лід або ком снігу. Причому це може бути і стародавній “жигуль”, і сучасна представницька іномарка. Обмерзанню щіток склоочисника на ходу, як то кажуть, піддаються всі. В принципі, проблема досить проста: чи довго зупинитися на пару хвилин і обстучати “двірники”? Однак – дратує. Далеко не будь-якого водія радує необхідність вискакувати на мороз, та й можливостей для цього в міському трафіку може не бути – а неочищене скло сильно погіршує огляд.

Обігрів лобового скла в області спокою щіток очищувача – опція, яка присутня в комплектації далеко не всякої машини. Щоб уникнути намерзання льоду на “двірнику” можна зробити радикально – придбати щітки спеціальної “зимової” конструкції. Але, як показує практика, подібні спеціалізовані девайси стоять помітно дорожче за звичайні. Та й чистять вони, прямо скажемо, гірше. У зв’язку з цим попит на них невеликий. Щоб побороти налипання льоду на двірник, водії не шкодують “незамерзайку”. Інший раз це допомагає частково розтопити намерзлу грудку. Але набагато частіше результат буває нульовим або взагалі протилежним – особливо при досить сильному морозі.

Сніг і лід, що намерзає на “двірниках”, дратує вже яке покоління водіїв, а тому існує кілька “народних” способів профілактики утворення льоду на щітках. Серед суперзасобів, після обробки якими лід до очисникам не пристає, називають, наприклад, легендарну рідину WD-40. Насправді, вона в цьому сенсі майже марна. Хіба що резинки “двірників” на короткий час стануть трохи більш еластичними. Допитливі уми свого часу намагалися наносити на гумки склоочисників тонкий шар моторного масла. Лід до них примерзати після цього переставав, але зате масло зі щіток потрапляло на лобове скло, утворюючи на ньому мутнувату плівку, що заважає огляду не гірше льоду.

Та й бруд вона збирала в посиленому режимі. А зайвий “пісочок” на склі, до всього іншого, ще й призводить до інтенсивної появи мікроподряпин. Забракувавши масло, дехто намагається обробляти щітки “двірників” силіконовими спреями-мастилами. Подібний “колгосп” теж швидше все псує, ніж допомагає. Так, льоду на щітках після обробки їм якийсь час не спостерігається, але бруд і пісок силікон збирає так само, як і моторне масло.

Мабуть, найбільш нешкідливим і робочим (хоча і не особливо радикальним) способом позбавлення щіток склоочисника від льоду можна вважати їх обробку спеціалізованої автохімією. А саме – спеціалізованими аерозолями для розморожування стекол. На якийсь час “двірник”, оброблений таким спреєм, стає стійким до налипання льоду.



Не пропустіть