Mercedes визнаний найдорожчим автомобільним брендом

Компанія Brand Finance опублікувала щорічний звіт про найдорожчі бренди в світі. В автомобільній галузі відбулися серйозні зрушення. Mercedes вдалося перестрибнути з третього місця на перше завдяки зростанню продажів майже на 10 відсотків.

Вартість бренду Mercedes-Benz експерти оцінили в 43,9 млрд доларів, що на 24% більше в порівнянні з минулим роком. Такого солідного стрибка німецькому автовиробникові вдалося досягти багато в чому за рахунок збільшення обсягу продажів на 9,9% до 2,3 млн автомобілів в рік. З іншого боку, лідер торішнього рейтингу Toyota трохи здала позиції і перемістилася на друге місце з 43,7 млрд доларів (-2,6 млрд доларів). BMW продовжує нарощувати вартість, але не так швидко, як колеги з Mercedes-Benz. У порівнянні з минулим роком збільшення склало 6% – до 41,8 млрд доларів і третього місця.

За словами виконавчого директора Brand Finance Девіда Хея, винайшов автомобіль Карл Бенц, а зараз всі зусилля компанії Mercedes-Benz спрямовані на винахід автомобіля майбутнього. Успіх компанії багато в чому пов’язаний з акцентом на позашляхові моделі, а також з впровадженням нових технологій і електричних двигунів.

Крім Mercedes, Toyota і BMW в десятку найцінніших брендів потрапили Volkswagen, Honda, Nissan, Porsche, Ford, Audi і Chevrolet. Найбільше зростання за минулий рік продемонструвала компанія Aston Martin (+ 268%). У число лідерів за динамікою розвитку також потрапили BYD (+ 211%), Haval (+ 124%), Tesla (+ 106%), Jaguar (+ 105%) і Smart (+ 103%).


Не пропустіть