Прихована небезпека вживаних автомобілів, про яку не здогадуються водії

Шведська страхова компанія Folksam і некомерційна організація Villaägarnas Riksförbund провели краш-тести Mazda6 першого покоління і Volkswagen Golf п’ятого покоління, які мали досить багато іржі. Виявилося, наявність іржі сильно впливає на безпеку водіїв і пасажирів.

Іржа не тільки «поїдає» кузов, але вона ще також проникає глибоко всередину автомобілів. Нова Mazda6 свого часу отримала в краш-тестах Euro NCAP непогані оцінки. Однак, зараз у водія і пасажирів Mazda6 2003-2008 років випуску ризик смерті збільшений на 20% через деградацію каркаса кузова.

Експерти англійської дослідного центру Thatcham Research, де проходили краш-тести «іржаві» автомобілі, сказали, що вони насправді очікували, що у Mazda6 будуть більш серйозні проблеми з безпекою через велику кількість іржі. Тим неї менше, безпеку цієї моделі все-таки погіршилася в порівнянні з тим, якою вона була кілька років до того.

Volkswagen Golf п’ятого покоління краще пережив краш-тести, ніж Mazda6, а й від нього при зіткненні відлітала іржа. «Гольф» отримав всього на один бал менше оцінку, ніж тоді, коли тільки з’явився на ринку.

Всі ці краш-тести Euro NCAP над «іржавими» автомобілями проводилися не за сучасними правилами цієї організації, а за тими, які були тоді, коли ці моделі тільки з’явилися в продажу. Зараз правила Euro NCAP набагато суворіші, ніж раніше.

Пам’ятайте, що не дивлячись на те, що старенький автомобіль як і раніше добре їздить, а його іржу вдалося прибрати в автомайстерні, його показники безпеки залишають бажати кращого.

Джерело autonews.ua

Не пропустіть