Несподівано: відмова від еротики у рекламі шведських шин зумовила підвищення продажів

0

Після того, як рекламна кампанія шведської фірми з виробництва шин ABS Wheels була визнана сексистською, виробник був змушений відмовитися від постерів з напівголими красунями, однак це принесло зовсім несподіваний результат, повідомляє портал bublbe.com

Спочатку компанія, заснована підприємцем Анді Лахденом, створювала свою клієнтську базу за допомогою реклами в шведських чоловічих журналах Slitz і More, які можна порівняти з такими міжнародними брендами, як FHM і Maxim.

“Це був дешевий спосіб вийти на ринок, – говорить Лахден. – Наша касирка на ім’я Хелена підпрацьовувала моделлю, так що ми зробили кілька фотографій, потім я сам допрацював їх у Фотошопі”.

Реклама ABS була офіційно розкритикована шведською владою, в одному з випадків за слоган “У нас найгарячіші моделі”.

Рік тому компанія вирішила замінити фотографії дівчат на своєму сайті на зображення дисків і шин. Це принесло кардинальну зміну: кількість замовлень збільшилася з 25 до 50 в день, а число жінок-клієнтів з часом виросло в шість разів.

“Ми побачили, що у нас стало набагато більше покупців серед жінок, – зазначив Лахден. – Тепер ми використовуємо матеріали, які не тільки демонструють продукцію, а й несуть освітню функцію. На автосалони ми привозимо спорткари, а не дівчат, так що наша аудиторія розширилася “.

Лахден стверджує, що не жалкує з приводу попереднього підходу до реклами: “Ми не мали жодної скарги від клієнтів з приводу тих знімків. Але зараз, оглядаючись назад, я розумію, що зміни, які ми здійснили, подвоїли наші продажі”.


Не пропустіть