«Богдан» випустив «розумний» тролейбус

Невдовзі на вулицях столиці з’явиться «розумний» тролейбус «Богдан». Він збиратиме інформацію про пасажиропотік та фіксуватиме порушення на дорозі. Про це повідомили в прес-службі АТ «АК Богдан Моторс».

Тролейбус матиме кілька відео-камер зовні та всередині салону. За допомогою 3G-модемів інформація в режимі реального часу потраплятиме у дата-центр і в поліцію. Це дозволить знизити кількість безбілетних пасажирів і значно підвищить безпеку перевезень.

Водій зможе оперативно викликати поліцію або зв’язатися з диспетчером, якщо в салоні виникне конфлікт, бійка або трапиться крадіжка. А зовнішні камери дадуть можливість відстежувати автівки, які порушують правила дорожнього руху, і передавати інформацію в органи правопорядку.

«Це нове слово в урбаністиці Києва, яке дозволяє підняти безпеку пасажирських перевезень на новий рівень. Відеокамери дисциплінують не лише пасажирів, які бажають проїхатися без білетів або планують щось недобре, але й водіїв інших транспортних засобів, які не дотримуються ПДР. Затори, неправильний обгін, припарковані автомобілі, які загороджують дорогу, – це лише частина інфраструктурних проблем, які можна вирішити за допомогою смарт-тролейбуса», – зауважив генеральний директор АТ «АК Богдан Моторс» Віталій Старосуд.

У такому режимі тролейбус працюватиме 2 тижні. Після чого місцева влада прийме рішення про встановлення камер на інших тролейбусах Києва.

Нагадаємо, що розробка електротранспорту – один із пріоритетних напрямків роботи компанії «Богдан». На підприємстві постійно вдосконалюють модельний ряд, а також працюють над збільшенням автономного ходу тролейбусів. Наявність такої опції дозволяє їм продовжувати рух без під’єднання до контактної мережі протягом 5 – 20 км. Усі тролейбуси «Богдан» пристосовані для людей з особливими потребами, мають точки доступу до Wi-Fi, обладнані кондиціонерами, системами диспетчеризації і відеосповіщення про зупинки. Досвід АТ «АК Богдан Моторс» у проектуванні та виробництві електротранспорту забезпечив компанії міжнародні контракти з Польщею, Чехією, Францією та Данію. Але головним завданням у роботі Корпорації залишається задоволення потреб України у модернізації та збільшенні чисельності рухомого складу громадського транспорту.


Не пропустіть