Володимир Омелян: Дороги, збудовані «Укравтодором», мають гарантію 5-10 років (Відео)

Компанія-підрядник, яка будувала трасу і давала гарантію на свою роботу, зобов’язана усувати протягом гарантованого часу всі дефекти, які виникають на автошляхах.

Про це розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян в ефірі програми HARD з Влащенко на телеканалі ZIK.

«Абсолютну більшість ремонтів доріг державного значення виконують приватні компанії. Це відбувається за тендерною процедурою, і я це підтримую. Щодо контролю, то всі дороги, які будуються в межах «Укравтодору», мають гарантію 5 років, а в окремих випадках навіть 10 років», – підкреслив Володимир Омелян

Відтак, пояснює міністр інфраструктури, компанія-підрядник зобов’язана усувати протягом цього часу всі дефекти, які виникають на автошляхах.

«Зараз на українському ринку працює більше 5-ти таких компаній, і всі вони сумлінно та відповідально ставляться до своїх зобов’язань», – наголосив Володимир Омелян.

Утім ведуча програми зауважила, що перманентний ремонт Одеської траси триває вже близько 5 років.

«Мені прикро, що я не дотримався обіцянки щодо цього відрізку траси. Ми разом із Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) покладали величезні сподівання, що ця траса в межах Київської області буде завершена.

Наразі компанія-підрядник, яка виконує ці роботи, перебуває під жорстким контролем із боку Міністерства інфраструктури і міжнародних фінансових організацій», – запевнив Омелян.

Натомість інші відрізки Одеської траси, констатує урядовець, безумовно є проблемними.

«Нам вдалося провести успішні переговори з ЄБРР, і вони виділили 50 мільйонів євро на реконструкцію і капітальний ремонт цієї траси, який ми почнемо вже у наступному році», – пообіцяв міністр інфраструктури.

Володимир Омелян також прокоментував питання щодо будівництва бетонних доріг в Україні.

«Якщо 1 кілометр асфальтної дороги коштує близько 16-17 мільйонів гривень, то бетонна коштує щонайменше 20 мільйонів гривень. До того ж в Україні є тільки 1-2 компанії, які готові будувати за такими технологіями.

Також є питання якості цементу, адже матеріал для будівництва будинків і для автошляхів – абсолютно різний», – зауважив Володимир Омелян.


Не пропустіть