Зниження акцизу на старі авто: в Україні війна за ринок

6

Експерт Олег Назаренко відповів на запитання слухачів радіо «Голос Столиці», які цікавилися останніми змінами в законодавстві України, що стосується авто та їх власників, пише u-news.com.ua

Нагадаємо, що з 1 січня в Україні знижується ставка акцизного збору на автомобілі, що були у вжитку. Крім цього, глава держави скасував податок на імпорт авто з електронними двигунами. Відповіді на найцікавіші питання наведені нижче:

Чи є привід для оптимізму у зв’язку з прийняттям закону на пониження акцизного збору?

– Поки ми говоримо лише про те, що Рада може прийняти цей закон. Але невідомо, коли саме це станеться

Наскільки можна вважати позитивною таку ініціативу?

– Я б не називав її позитивною або негативною. З грудня введені додаткові 12,2% податку на нові авто з Узбекистану.

Чому зараз парламент запропонував скасувати податки на використані авто?

Насправді, ми спостерігаємо за бізнес-розбірками, адже йде війна за автопром України. Продавці б/в авто ставлять плани монополізувати ринок і хочуть «вбити» постачальників нових авто.

Чому Кабмін змінив правила ввезення авто саме з Узбекистану?

– Україна з якихось причин вважає, що Узбекистан створив погані умови для експорту в свою країну українських авто.

Але скільки ми туди експортували?

Нуль. Також можна звинувачувати й Еквадор. Комусь вигідно прибрати цей бізнес.

Потрібно розуміти, що скасування податку на б /в авто призведе до того, що інвестори підуть з України. Що буде в такому випадку? –

Ми повернемося до 90-х років, коли авто приганялись самостійно.

Чи відносяться «гібриди» до законопроекту, що скасовує податки на ввезення електромобілів?

– Поки що ні, але я радий, що такий закон був прийнятий.

Наскільки може впасти ціна на електромобілі? – Я, ​​як реаліст, чудово розумію, що активного імпорту поки чекати не слід.

Чому? Через вартість авто?

– Так, вони дорогі, але у нас також відсутня інфраструктура.


Не пропустіть