Нові стандарти залишать український автозавод без продукції

Корпорація «Еталон» не зможе робити дешеві автобуси після прийняття в Україні екологічних норм Євро-5, пише auto.mail.ru.

Про це заявили представники корпорації на прес-конференції. Єдина модель, що відповідає новим екологічним нормам – автобус A081.30 CNG, що тільки проходить випробування. Модель буде запущена в серію тільки в другій половині 2016 року.

Однак майбутнє новинки смутно, адже силовий агрегат, що відповідає нормам Євро-5, буде майже вдвічі дорожче, ніж мотори, які використовуються зараз. На даний момент на автобуси «Еталон» ставляться двигуни ТАТА, Ashok Leyland, FAW. З введенням Євро-5, корпорації доведеться перейти на силові агрегати DAF, MAN, IVECO, Cummins, ціни на які значно вищі.

Кінцева вартість автобуса при цьому зросте на 20-25 тис. доларів, зробивши ціну непідйомною для вітчизняних перевізників.

Зараз чернігівський і бориспільський заводи «Еталон» працюють на склад, щоб заготовити товар до введення екологічного стандарту Євро-5 з 1 січня 2016 року. Керівництво компанії ще сподівається, що уряд в останній момент відкладе введення високого екологічного класу для автобусів, щоб допомогти вижити вітчизняному виробнику.

Але незважаючи на прийдешні проблеми, цей рік для «Еталон» був відносно вдалим, зазначив президент «Еталон» Володимир Бутко. Хоча обидва заводи «Еталон» простоювали по 5 місяців, їм вдалося вийти «в нуль» і закінчити рік без збитків.

“Торік ми мали з корпорації близько 27 млн ​​грн збитку. Поліпшити фінпоказники насамперед вдалося за рахунок роботи наших підприємств з виробництва комплектуючих, а також за рахунок позитивної для нас курсової різниці”, – Володимир Бутко, президент корпорації «Еталон».





Більше новин


Прокоментуй новину