Топ-виробників, що випускають з конвеєра автомобілі з несправними двигунами

Захмарна ціна за авто класу люкс абсолютно не гарантує його надійність.
Двигун – серце автомобіля, але що робити, коли це серце уже народилося хворим? Ми склали топ-5 автомобільних двигунів, які найбільше розчарували своїх власників.

5 місце.

Хоч як це не дивно, це місце посів Мерседес зі своїм М-273. Його встановлювали майже на усі моделі з 2005 року. Статистика невтішна: ледь не кожен другий двигун цієї серії має проблеми із балансувальним валом. Компанія усунула вади лише за три роки. За цей час власники Мерсів повернули тисячі авто.

4 місце.

Переплюнувши Мерседес на четверте місце доплентався 1.2 HTP від Skoda. Саме він з 2001 року до 2009 року мучив власників Фабії і Румстерів. Найбільшою проблемою став привід ланцюгового механізму.

3 місце.

BMW n46 посів третє місце хіт-параду. Його найбільшою проблемою став сервопривод valvetronic, який має функцію регулювання подачі паливної суміші у двигун. Живе це серце усього близько 80 000 кілометрів.

2 місце.

Срібний призер топу двигун від японської компанії Isuzu – це дизель D-max. Встановлювали його як на пікапах компанії, так і на Опелі, Рено та Сааб. Люди купували ці автомобілі сподіваючись на славетну японську надійність, але невдовзі отримували неприємний сюрприз. Мотор доводив до сказу постійними проблемами з форсунками високого тиску та електрикою. Час від часу у нього ще потрапляла охолоджувальна рідина.

1 місце.

Абсолютну перемогу у нашому топі здобувають хлопці зі Штутгарта зі своїм двигуном porsche 3.4 B6 1998 року. Його спеціально підготували для новенького Porsche 996. Через помилку інженерів, головка блоку циліндрів часто репалася, наче перезрілий кавун. А у третини екземплярів кленило колінчастий вал. Цього аж ніяк не очікували від авто вартістю аж за 100 000€, яке в одну мить могло перетворитися на відро з гайками.

Джерело 2plus2.ua


Не пропустіть