Українцям не світять дешеві євробляхи, і ось чому

Держава з недавніх пір штучно створила справжню війну між власниками “євроблях” і машин на українській реєстрації. Перші наполегливо заявляють про своє право користуватися лазівкою в законі і небажанні платити податки в корумповану систему України. Другі говорять про нечесність в обході законів своєї країни і справедливо заявляють про те, що “бляху” дуже важко притягнути до відповідальності за ДТП. Про це пише “Автоцентр“.

Як відомо, найбільшою сумою митних платежів при імпорті авто в Україну є акцизний збір.

Акциз – це непрямий податок, який закладають у вартість продукції. Він підвищує ціну товару і сплачується в бюджет його безпосереднім споживачем.

Сьогодні у всіх розвинених країнах акцизом обкладаються товари/послуги, які потрапляють в три категорії:

продукт є небезпечним (шкідливим) для здоров’я людини (приклад – алкоголь і тютюнові вироби);
завдає екологічної шкоди (наприклад, бензин);
якщо продукт конкурує з товарами вітчизняних виробників або завдає соціальну шкоду (товари, пов’язані з бізнесом азартних ігор).

Тобто акциз в інших країнах – це податки на те, що приносить шкоду людині або державі. Так розвинена країна намагається убезпечити себе і своїх громадян.

В Україні левова частка акцизу на авто йде в Дорожній фонд, а з нього гроші витрачаються на утримання та захист доріг. З цього випливає, що держава ні в якому разі не піде на зниження акцизу, тому що саме з нього в нашій країні ремонтуються і будуються дороги.

Можна довго розмірковувати про те, коли знизяться акцизи на розмитнення авто, але в реальності це не станеться найближчим часом. Для цього їм доведеться назвати справжню причину величезного податку, а потім прописати в Податковому кодексі за яким принципом в Україні вибираються підакцизні товари.



Не пропустіть