МАЗ випробує на «Дакарі» надзвичайно потужну вантажівку

Для участі в ралі-марафоні «Дакар-2 016» на Мінському автомобільному заводі створено нову спортивну вантажівку, повністю відповідну останнім вимогам організаторів перегонів, пише autocentre.ua.

Заводська команда «МАЗ-СПОРТавто» на «Дакарі» 2016 буде відчувати новітню вантажівку. Тільки завдяки застосуванню нового двигуна вдалося на 300 кг зменшити повну масу спортивного автомобіля. Двигун Gyrteh для спорткара зібрала чеська компанія PowerTech Systems на основі агрегату Caterpiller. Потужність мотора становить 930 к.с., а крутний момент – 4200 Нм. У результаті були підвищені швидкісні якості і прохідність автомобіля в умовах бездоріжжя. В автомобілі встановлена ​​нова модель рульового механізму, застосовані світлодіодні ліхтарі і обладнана система кондиціонування. Мінські розробники також потрудилися над підвіскою і трансмісією.

На «Дакарі» 2016 команда знову повернулася до використання алюмінієвих паливних баків. З урахуванням досвіду попередніх гонок була підвищена їх надійність і міцність. Крім того алюмінієві баки набагато легші за сталеві. А ось кузов істотно не змінився – впізнаваний силует вантажівок залишився колишнім.

Новий автомобіль буде виконувати функцію «швидкої технічки», яка покликана допомагати іншим екіпажам під час гонки. «Таке рішення невипадково: ми б хотіли перевірити нову машину в суворих умовах ралі-марафону, але при цьому звести ризики до мінімуму. Тому основні екіпажі, завдання яких боротися за високий результат, їхатимуть на оновлених вантажівках перевіреної конструкції з двигунами Ярославського і Тутаєвському моторних заводів. Ми просто не маємо права ризикувати своїм результатом », – пояснив керівник команди« МАЗ-СПОРТавто »Валерій Козловський.

У команді не приховують, що на розробку нової моделі вплинули не тільки бажання рухатися вперед у вдосконаленні спортивної техніки, а й зміни в техрегламенті «Дакара». За умовами регламенту, двигуни спортивних вантажівок у категорії Т4.2. не повинні перевищувати обсяг 16, 5 літрів. Враховуючи важку економічну ситуацію в світі, вимоги регламенту дещо пом’якшили і дозволили командам брати участь у ралі-рейді на автомобілях, двигуни яких перевищують встановлений обсяг за умови, що двигун хоча б одного спортивного автомобіля, як і сам автомобіль, повністю відповідає вимогам регламенту.

Новий автомобіль на «Дакарі» буде представлений поки в одному екземплярі. На «Дакарі-2 016» будуть протестовані конструкторські ідеї, застосовані в цьому автомобілі, новий двигун і його системи. Після ралі-рейду в автомобілі будуть усунені всі недоліки, він буде вдосконалений і його конструкція ляже в основу створення нових автомобілів команди, які будуть протягом усього сезону 2016 вдосконалюватися, доопрацьовуватися і готуватися до «Дакару-2017».





Більше новин


Прокоментуй новину