Дешеві євробляхи: кому не вигідний закон про розмитнення

Після того, як депутати ухвалили закон про розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією, в суспільстві напруження дещо спало. Однак не все так просто, і є ті,к ому зовсім не вигідний цей закон. Отже, хто ж може стати на заваді купувати українцям доступні авто?

Як пише “finance”, мітинги власників євро блях схоже дали результат. Учасники протестів заявили, що їх нарешті почули.

“При Апараті Президента терміново створена робоча група, до якої входить багато народних депутатів. Я вважаю, що наші мітинги дали позитивний результат. Депутати розуміють, що тут зібралися люди, які їхати додому не збираються. Також Самопоміч зареєструвала законопроект, альтернативний законопроекту комітету Южаніної. У ньому основа та сама, але різниця в подачі інформації”, — сказав голова “Авто Євро Сили” Олег Ярошевич.

Кінцева мете протестувальників – дешеве розмитнення автівок. Хоча і з принципом законопроекту Южаніної водії погоджуються, а от акциз, на їх думку, потрібно знизити.

“Чому всі говорять про українців на бляхах, але не говорять про організаторів схеми? Сьогодні українці звертаються до євробляхобізнесменів з проханнями поставити на облік в Литві і ввезти через верблюда їм авто на бляхах. Плата за послуги – 1000-1500 євро. І за цими схемами щомісяця ввозять близько 40 тис. блях, а схематозники отримують кешем 40-60 млн євро на місяць.

Тепер уявімо собі, що сьогодні ВР ухвалила в першому читанні законопроект 8487 про зменшення розмитнення та скасування Євро-5. І всі прекрасно розуміють, що вже у вересні ухвалять цей проект в цілому. Чи багато клієнтів було б у євробляхобізнесменів — власників литовських фірм? Адже клієнти розуміють: навіщо платити схематозникам, якщо можна почекати і відразу у вересні ввезти авто і розмитнити на себе? Думаю, що нуль!

А тепер? ВР не включила законопроект 8487 зі зниження податків на імпортні авто навіть в порядок денний. Що це означає? Що частина людей не вірять у зменшення податків і понесуть гроші євробляхобізнесменам. А значить, ще 40 млн євро на місяць їм забезпечено. І це їм вигідно. Хіба ні?”, – підсумував Олег Назаренко, голова ВААІД (Всеукраїнська асоціація автомобільних імпортерів і дилерів).

Джерело znaj.ua


Не пропустіть