Радикальне рішення по “євробляхам”: закарпатців залишать “з носом”

В Україні восени Верховна Рада може розглянути законопроект про зниження акцизів на розмитнення авто на єврономерах

Новий документ повинен замінити діючі пільгові ставки і з часом вирішити проблему засилля машин без реєстрації. Однак далеко не всім українцям вигідно чекати нових правил. Про це пише “OBOZREVATEL”.

Головне нововведення – якщо за діючими правилами ввозити з пільгою можна тільки авто, що відповідають стандарту Євро-5 (не старше 2010 року випуску), в новому законопроекті розмитнити за пільгою можна будь-яку машину. Однак далеко не всім вигідно чекати прийняття законопроекту №8487. По-перше, з 1 січня 2019 року тимчасовий пільговий акциз скасовують, а новий, якщо законопроект не приймуть, може не вступити в дію. Крім того, зараз на машини віком до 7 років з невеликим об’ємом двигуна діють навіть більш вигідні умови.

На даний момент машина за 8 тис. євро віком 7 років з об’ємом двигуна до 1 тис. куб. см (бензин) після розмитнення обійдеться в 10 682 євро (з урахуванням акцизу, ПДВ і мита), а за законопроектом №8487 – 10 980 євро, тобто на 298 євро дорожче. Якщо машина коштує 10 тис. євро, то за “законом Южаніної” переплатити за такий же семирічний автомобіль доведеться вже 506 євро!

Але якщо авто старше семи років, з великим об’ємом двигуна, розмір акцизу може скоротитися в 10 разів. Тобто в такому разі вигідніше дочекатися прийняття нових правил. Так, за чинним нормам найвищі акцизи сплачують за автомобілі старше семи років з бензиновим двигуном об’ємом більше 2 200 тис. куб. див. За кожен куб доведеться заплатити 4.985 євро. Акциз на такий автомобіль з об’ємом двигуна 3 тис. куб. см з діючими правилами становить 14 955 євро, а за новим – 1 200 євро. Тобто в окремих випадках економія може скласти більше 13 тис. євро!



Не пропустіть