5 автомобільних міфів, в які вірить більшість водіїв

Міф №1. Безпілотні автомобілі їздять самі по собі

Автопілоти в автомобілях вже давно перестали бути новиною. Але багато водіїв так і не зрозуміли, що це швидше допоміжна система, а не справжній автопілот. Зокрема, машина все ще не може розпізнавати всі знаки і може, наприклад, проїхати на червоне. Тому водії повинні бути завжди готові взяти на себе управління.

Міф №2. Одна кінська сила дорівнює силі середнього коня

Насправді одна кінська сила приблизно в 1,5 рази більше сили коня. Вважається, що вимірювання потужності двигунів в кінських силах придумав Джеймс Ватт, для красивої і наочної ілюстрації можливостей автомобілів. І його величина дійсно базувалася на спостереженнях за кіньми, але виявилася дуже неточною, та й кінська сила – поняття не дуже зручне для розрахунків. Тому в 1882 придумали дійсно наукове поняття, яке назвали на честь знаменитого інженера – Ватт.

Міф №3. Затори утворюються тільки через аварії

Потрапляючи в затор багато хто починає вдивлятися в далечінь, намагаючись розгледіти вдалині ДТП. Це дуже логічно – автомобілі розбиваються, перекривають рух, потік машин сповільнюється і утворюється затор. Але за дослідженням японців, з’ясувалося, що затори часто виникають просто через те, що водії несвідомо змінюють швидкість, навіть в ідеальних умовах. Вони провокують затримки автомобілів, які з часом призводять до заторів.

Міф №4. Чим важче авто, тим воно безпечніше

За результатами досліджень з’ясувалося, що вага не грає великої ролі для безпеки авто. Так, пасажири важчих авто статистично отримують менше пошкоджень, але ця різниця дуже незначна. Більше значення має оснащення авто – подушки безпеки, спеціальні електронні системи, пристебнутий ремінь і інше.

Міф №5. Розширення проїзної частини знижує кількість пробок

Як показало дослідження, розширення дороги привертає більше автомобілів і трафік не змінюється. Розширюючи дорогу нею просто почнуть користуватися частіше і навантаження не зміниться.

Джерело auto.bigmir.net

Не пропустіть