Українців можуть залишити без доступних дизельних авто

Середній вік автомобілів в Україні – близько 20 років. Тож не дивно, що європейський автосеконд такий популярний серед вітчизняних водіїв. Навіть з урахуванням того, що більшість старих іномарок потрапляють в Україну у віці 8-10 років, це краще, ніж ВАЗи з минулого століття, повідомляє autonews.ua.

Окрема можливість для українців отримати дешеве і якісне авто – скандал навколо дизельних автомобілів і фальсифікації даних про забруднення навколишнього середовища. Сотні тисяч автомобілів, які виробники тепер не можуть продати, могли б з дисконтом зайти на український ринок. Ті автолюбителі, яким ці машини виявилися б не по кишені, цілком успішно могли б вибрати собі авто з уживаних, тих, від яких буквально відмовилися європейські водії. Але, як завжди, втрутилася політика.

У Німеччині три найвпливовіших політичних партій (ХДС, ХСС і СДПН), що становлять т.зв. «Велику коаліцію», домовилися разом боротися проти заборони автомобілів з дизельними двигунами.

Переговори між німецькими політиками «Більшої коаліції» про майбутнє дизельних машин тривали кілька годин поспіль. В кінцевому підсумку вони зуміли узгодити кроки, необхідні, щоб уникнути заборони на в’їзд в німецькі міста дизельних машин.

Подробиці стануть відомі пізніше. Журналісти вважають, що мова може йти про грошові премії, а також інші стимули. Подібні стимули зараз активно використовуються при продажу, наприклад, електромобілів. Цей досвід перенесуть на дизельні машини.

У будь-якому випадку, всі заходи, вироблені «коаліцією», повинен схвалити Бундестаг. А вона має в ньому дуже сильний вплив. Тому «зеленим», виступаючим за заборону дизельних машин в Німеччині, тепер доведеться подвоїти зусилля, якщо вони хочуть досягти мети.

Тим часом, на даний момент вже в декількох німецьких містах заборонили в’їзд в центральні райони дизельних автомобілів. Така заборона діє, наприклад, в Гамбурзі, Штутгарті, Ахені і Франкфурті-на-Майні. Багато інших міст хочуть наслідувати їхній приклад.


Не пропустіть