В Україні встановили рекорд з економічного водіння в реальних умовах

Економічне водіння в реальних умовах буде ставати все більш затребуваною дисципліною. Цьому сприяє не тільки зростання цін на паливо, але і бажання свідомих водіїв зберегти природу від згубного впливу вихлопних газів.

Вже п’ятий раз компанія Автопассаж, офіційний дилер Peugeot в Україні, проводить еко-ралі на автомобілях марки Peugeot. Але цього разу формат змагань зазнав серйозних змін.

Якщо раніше змагання проходили тільки на трасі, і не були прив’язані до часу, то в цьому році учасникам доводилося їздити по місту, прориватися крізь п’ятничні пробки і при цьому вкластися в заданий час. Крім того кожен екіпаж міг самостійно вибрати маршрут. Контролювався лише час прибуття на позначену точку.

Автомобілі учасників були розділені на класи. Всі бензинові машини були обладнані бензиновим двигуном 1,2 л. і виступали в одному класі. Дизельних класу було два – 1,6 і 2,0 л. Причому останній був найчисленнішим і налічував шість автомобілів.

Серед учасників були клієнти компанії Автопассаж, журналісти і навіть професійні водії, які традиційно їхали поза загального заліку і показали найкращі результати.

Перша ділянка була виключно міською. Маршрут починався від Автопасажу на вулиці Богатирській і закінчувався На виїзді з Києва в бік Житомира. Тут не було зафіксовано рекордних показників, адже в п’ятницю навіть вранці основні київські дороги заповнені автомобілями і подекуди виникають затори.

Наступний Check Point був у місті Радомишль – належало подолати близько 100 кілометрів по трасі. І тут у учасників було кілька способів заощадити. Деякі вирішили поліпшити аеродинаміку авто – склали зовнішні дзеркала, зняли щітки склоочисників і намагалися триматися в “аеродинамічному мішку” вантажівок, які рухалися зі швидкістю близько 90 км\год. Інші їхали повільніше і з працею вклалися у відведений організаторами. Але результати тих, хто їхав повільніше, виявилися кращими.

Найдовшою і найскладнішою виявивилася остання ділянка від замку Радомисль до дилерського центру Peugeot на вулиці Богатирській в Києві. Складність полягала в тому, що час прибуття збігався з піком вечірніх пробок. Відповідно величезна частка успіху завісила від завантаженості обраного маршруту.

Ті, хто зумів об’їхати пробки (нехай навіть збільшивши відстань), заощадили не тільки час, але і дорогоцінні краплі палива. А ті хто застряг в заторах показали набагато гірший результат. До того ж деякі з них не вклалися у відведений організаторами.

Кращий результат (2,6 л. на 100 км.) традиційно показали професіонали, що їхали поза заліком. Максимально наближені до реальної експлуатації умови в цьому році погіршили їх показники отримані в попередніх заїздах, які проходили тільки на трасі. Тоді їм вдавалося показати витрату у 2,2 л. на 100 км.

Джерело 24tv.ua

Не пропустіть