Детройтський автосалон: що нового?

Для автомобільної промисловості 2016 рік починається 11 січня – з відкриттям автосалону в Детройті. Ринок зараз на підйомі, тож виробники не шкодують ні шику, ні потужності для нових моделей, пише dw.com.

Детройт та Північноамериканський міжнародний автосалон для світової автомобільної індустрії приблизно те саме, що і ажіотаж довкола Оскара для кінематографу. Попри усі негативні прогнози так залишається і досі. Не вплинули на це ні інші великі автосалони у США (навесні у Нью-Йорку і восени в Лос-Анджелесі), ні автофоруми в Женеві чи Франкфурті. Взимку для всіх великих виробників та тих, хто хоче бути гравцем у цій галузі, є обов’язком відвідати центральну автомобільну подію на півночі США.

Для найбільших гравців авторинку, за винятком Volkswagen, ця дата нинішнього року є приємним моментом: продажі автомобілів зростають, ціни на пальне – низькі, а кредити – дешеві.

У США, за попередніми підрахунками, минулого року було продано майже 17,5 мільйона автомобілів. Це новий рекорд. А в Китаї, нині найважливішій країні для автоіндустрії, минулого року продажі зросли на три відсотки, цього ж року експерти прогнозують збільшення на рівні від п’яти до семи відсотків.

Шикувати, а не економити

Які авто згодом виставлятимуться у салонах продажу в Шанхаї чи Далласі, в Мюнхені чи Києві, можна побачити у Детройті з 11 по 24 січня. Схоже, що новий автомобільний рік пройде під гаслом: шикувати від початку до кінця. Непокоїтися через ціни на бензин – це вчорашній день, у Детройті, як рідко коли раніше, на відвідувачів чекають багато седанів класу люкс, позашляховиків з 12-циліндровими двигунами, спорткарів та пікапів. А те, що автомобіль перестав бути символом статусу для молоді, схоже, мало турбує виробників.

Говорячи про новинки, почнемо з літери А: Alfa Romeo (ця марка належить групі Fiat Chrysler Automobiles) хоче розпочати з чистого аркуша – з 510 кінськими силами! Таким потужним двигуном з літа будуть оснащувати чотиридверний спортивний лімузин з історичною назвою Guilia. Ще більше шику пропонує німецький автовиробник Mercedes, представивши в Детройті брутальний кабріолет AMG S65, який може похвалитися 621 “конячкою”. Можна буде побачити і новий Е-клас від Mercedes, який і так не потребує реклами, але все ж він є цілком переробленим і точно буде бажаною моделлю, зокрема і завдяки певній подібності до дорожчого S-класу.

Конкуренція серед кращих

У преміум-сегменті Mercedes у Детройті доведеться змагатися за увагу з цілою низкою суперників: Cadillac (належить GM) представляє тут новий флагман – CT6, на ринок Німеччини він потрапить влітку. Американський конкурент Lincoln (належить Ford) привезе новий Continental – також американську ікону, який тепер буде оздоблена, наче розкішна вітальня.

Шведсько-китайський люкс на чотирьох колесах скоро “викотиться” (виправдовуючи свою назву) на вулиці під назвою S90. Його також можна оцінити в Детройті. Volvo, шведський бренд з традиціями, який тепер належить Geely з Китаю, переживає не найкращі часи. Упродовж останніх п’яти років у виробника було влито 11 мільярдів доларів інвестицій, і тепер S90 має показати, в якому напрямі далі рухатися: обтічні форми зовні, дивовижний всередині, але найбільшу увагу традиційно приділено безпеці.

Як вже зазначалося, економити бензин – це лишилося у минулому: автопромисловість спокійно представляє малолітражки, гібриди та електромобілі поряд з ненажерливими SUV. В США майже кожен другий проданий автомобіль є SUV чи пікапом.

Тож у Детройті покажуть компактні кросовери, наприклад Sportage від південнокорейської компанії Kia, чи гібридні моделі, як RX від “доньки” Toyota – Lexus (модель цієї марки, яка продається найкраще у світі, вийде тепер з радіаторною решіткою наче велетенська москітна сітка). І, звісно, в Детройті буде Bentayаga. Цю модель випускає британський виробник Bentley, і вона є, хто б сумнівався, найбільшим, найшвидшим, найпотужнішим та найдорожчим SUV, який може на даний момент запропонувати ринок. Двигун видає більше 600 кінських сил, авто може їхати зі швидкістю понад 300 кілометрів за годину та коштує куди більше 200 тисяч євро. І середня витрата пального у понад 13 літрів на 100 кілометрів шляху вже не має жодного значення.

А, ледь не забули! Bentley хоча і є офіційним постачальником британської королівської сім’ї, втім уже тривалий час належить концерну Volkswagen. Саме так, це той виробник, який асоціюється із “дизельним скандалом”. Скандалом, який сплив у США. VW також присутній у Детройті. Щоправда, новіші, красивіші та екологічніші моделі Volkswagen цього разу, напевно, не стоятимуть у центрі уваги. А перебуває у ній новий голова правління концерну Маттіас Мюллер, який має постаратися зменшити шкоду для своєї компанії як серед громадськості США, так і серед колег по цеху.

Аварія у Volkswagen

Безпосередні втрати для VW у Сполучених Штатів уже можна підрахувати. У вересні, після викриття Агентства з охорони довкілля США (EPA), концерн змушений був визнати, що фальшував дані про викиди мільйонів авто. У листопаді продажі Volkswagen у країні впали на чверть, у грудні німецький виробник продав на дев’ять відсотків менше авто, ніж за аналогічний період 2014 року. Натомість американські конкуренти наростили продажі на шість, вісім і навіть 13 відсотків. Ринок на підйомі, але не для Volkswagen.

“Я запевняю Вас, ми робимо все, що можемо, аби привести все до ладу”, – пообіцяв кілька днів тому на виставці CES у Лас-Вегасі Герберт Дісс, який відповідає у концерні за бренд Volkswagen. Цілком імовірно, що його керівнику Мюллеру в Детройті доведеться робити куди солідніші обіцянки.





Більше новин


Прокоментуй новину