Розмитнення авто на єврономерах: нові акцизи та штрафи для «євробляхерів»

Закони щодо розмитнення іномарок на єврономерах передбачають нову модель акцизного податку. Незадоволені власники «євроблях» вимагають скасування нових правил, у той час як у Верховній Раді заговорили про ймовірність продовження пільгового періоду, оскільки люди не розуміють, як має відбуватися розмитнення. «Слово і Діло» вирішило розібратись, як діятиме базова ставка, скільки це коштуватим та які штрафи загрожують порушникам пільгового періоду.

Для нових авто з бензиновим двигуном до 3000 куб. см базова ставка складе 50 євро, для більш об’ємних двигунів – 100 євро. Для дизельних авто до 3500 куб. см ставка складе 75 євро, для більш кубатурних – 150 євро.

Також до базових ставок застосовуватимуться два коефіцієнта. В першому випадку його розмір залежить від об’єму двигуна, в другому – від віку транспортного засобу. Перший визначатиметься шляхом ділення об’єму двигуна (куб. см) авто, яке потрібно розмитнити, на 1000 куб. см. Другий коефіцієнт – це повна кількість років авто.

Перша іномарка, яку розмитнили за новими правилами, Renault Laguna мала німецьку реєстрацію, дизельний двигун і була 2004 року випуску. Раніше такі старі автівки (яким більш ніж 8 років) не дозволяли завозити в Україну. До того ж тепер для ввезення в Україну вживаних іномарок не потрібно надавати сертифікат відповідності екологічним нормам Євро-5.

За даними ДФС, власник іномарки заплатив до бюджету понад 46 тисяч гривень. Мито (10%) склало 4,6 тисячі гривень, акцизний податок (пільгова ставка із застосуванням коефіцієнта 0,5) – 28,765 тисячі гривень і ПДВ (20%) – 15,957 тисячі гривень.

Джерело slovoidilo.ua


Не пропустіть