Навіщо уряд субсидує установку ГБО на тисячі авто

Здешевлення імпортних бензинів і дизеля, а також будівництво нових заправок і підприємств по обслуговуванню автомобілів з ГБО – це результати, яких можна досягти масовим переведенням автомобілів на газ. На жаль, це розуміють не в українському уряді, а в єгипетському.

Так нещодавно єгипетське агентство MSMEDA підписало два контракти на переобладнання 4 тис. fвтомобілів з дизельного палива на стиснений природний газ (CNG / СПГ). Вартість контрактів оцінюється в 20 млн єгипетських фунтів ($ 1,12 млн).

Основою такого співробітництва є пільгові кредити для тих, хто переобладнав свої бензинові і дизельні авто в NGV.

При цьому самі контракти є результатом державної ініціативи «На шляху до природного газу», яка спрямована на надання [технічної] і фінансової підтримки при перекладі традиційних транспортних засобів на CNG і зріджений природний газ – LNG (в англомовній літературі такі транспортні засоби називаються NGV – Natural Gas Vehicles. – ред).

Таким чином, Міністерство нафти розраховує розширити національний парк NGV. Адже натуральний газ характеризується більш низькою вартістю в порівнянні з бензином і дизпаливом. Більш широке використання CNG в якості моторного палива буде сприяти зниженню цін на імпортні бензини і ДП. Крім того, підтримка з боку держави виправдовується доданою вартістю, яку принесе суспільству створення підприємств, які обслуговують цей бізнес, а також будівництво нових CNG-заправок і переробних центрів.

Нагадаємо, ініціатива «На шляху до природного газу» була запущена в 2018 р На сьогоднішній день MSMEDA профінансувала переобладнання на використання CNG 25,5 тис. комерційних і 5 тис. легкових автомобілів. На даний момент в Єгипті експлуатується 248 тис. газифікованих автомобілів. Програма конверсії спрямована на те, щоб довести обсяги переобладнання бензинових і дизельних авто до 2,6 тис. на місяць.

Джерело enkorr.com.ua



Не пропустіть