Чому європейці відмовляються від нових автомобілів

В Євросоюзі четвертий місяць поспіль триває зниження кількості реєстрацій нових легкових автомобілів. Так, в грудні 2018 року попит на легкові автомобілі впав на 8,4%, склавши 998 503 одиниці. На всіх основних ринках ЄС в останньому місяці року попит на автомобілі скоротився, за винятком Італії, де продажі виросли на два відсотки. Про це свідчать дані European Automobile Manufacturers Association

Німеччина продовжує утримувати титул європейського лідера по реалізації автомобілів. У ФРН за місяць було продано 237 058 легкових автомобілів (-6,7%).

Другий рядок рейтингу зайняла Франція, жителі якої в грудні придбали 165 390 машин (-14,5%).

Замикає лідерську трійку Великобританія з результатом 144 089 проданих авто (-5,5%).

Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно займає VW Group, яка реалізувала на ринках ЄС 231 011 авто, при цьому падіння склало 8,7% в порівнянні з торішнім груднем.

На другому місці PSA Group з результатом 157 505 проданих автомобілів, що на 5,8% менше показника річної давності.

І третій результат за кількістю проданих автомобілів у RENAULT Group – 117 906 шт. (Падіння 16,6%).

В цілому в 2018 році реєстрація автомобілів в ЄС залишалася більш-менш стабільною в порівнянні з минулим роком. Через падіння попиту протягом останніх чотирьох місяців 2018 року річний зріст склав всього + 0,1%. І хоча це збільшення дуже скромне, позитивна тенденція зберігається п’ятий рік поспіль.

Попит був в основному обумовлений країнами Центральної Європи, де реєстрація нових автомобілів зросла на 8,0% в 2018 році. Результати були різні для п’яти основних ринків ЄС: зростання в Іспанії (+ 7,0%) і Франції (+ 3,0%), незначне падіння реєстрації в Німеччині (-0,2%) і скорочення попиту в Італії (-3, 1%) і Великобританії (-6,8%).


Не пропустіть