Заборона старих дизельних авто в Німеччині – з’явилися перші результати

У деяких містах Німеччини вже заборонили старі дизельні автомобілі. За цим прикладом скоро підуть інші німецькі міста. Чи покращилася екологія? Перші результати показують, що зміни в кращу сторону є, але поки невеликі.

31 травня 2018 року на ділянках доріг двох головних вулиць Гамбурга (Макс-Брауер-Алеї і Штреземаннштрассе) заборонено рух старих дизельних авто. З тих пір за даними WELT, рівень оксиду азоту на Штреземанштрассе знизився з 48 до 45 мікрограмів на кубічний метр повітря. А ось на Макс-Брауер-Алеї екологічна ситуація поки не покращилася.

Функціонер з партії ХДС Стефан Гамм вважає, що це свідчить, що заборона на дизельні автомобілі практично нічого не дає для екології, зате страждають водії. Однак, екологи впевнені, що для початку – це непоганий результат. Особливо, якщо врахувати погоду в Гамбурзі влітку 2018 року, яка сприяла забруднення повітря.

У Штутгарті з 1 січня 2019 року заборонено дизельні автомобілі стандарту Євро-4 і нижче. Причому заборона стосується усієї екологічної зони міста. Потрібно відзначити, що в Штутгарті поки лояльно ставляться до порушників екологічного «режиму». Тому неможливо сказати, скільки водіїв дотримуються заборони на старі дизельні авто.

У 2018 році на жвавих дорогах Північного Рейну-Вестфалії рівень оксиду азоту в повітрі трохи знизився. Але на деяких дорогах кількість шкідливих речовин в повітрі збільшилася. Це випливає з перших даних автоматичного вимірювання параметрів повітря, введеного на дорогах. У 36 пунктах вимірювання рівень оксиду азоту знизився в середньому на 6 мікрограмів NO2 на кубічний метр, а в 13 пунктах вимірювання – збільшилося на 1-2 мікрограма.

Джерело mashyna.com.ua

Не пропустіть