Ціни на бензин падають, оскільки європейські водії відмовляються від дизеля

Європейські водії відмовляються від своїх дизельних автомобілів в той час, коли ціни на бензин падають з невеликою допомогою нафтових ринків.

За даними Міжнародного енергетичного агентства, в цілому по континенту частку ринку дизельного палива для реєстрації нових автомобілів скоротилася до 32% в минулому році з 39% роком раніше.

У міру того, як великі зміни набирають обертів, цінова премія на бензин в Європі впала до найнижчого рівня з 2008 року.

«Попит на бензин буде збільшуватися, оскільки дизельне паливо стає менш популярним», – сказав Стів Сойєр, лондонський аналітик промислового консультанта Facts Global Energy. За його словами, ціновий тиск на бензин буде зберігатися, тому що пропозиція в регіоні перевищує попит приблизно на 1 мільйон барелів на день.

Водії автомобілів, що працюють на бензині, почасти виграють від більш широких коливань цін на нафтових ринках. Там, де запаси нафти зростають швидше за все, особливо в США, вони часто бувають сортів, багатих бензином.

На жаль, для дизельних водіїв, ОПЕК скорочує виробництво більш важких марок, які можуть дати більше дистиляту.

Поштовх до автомобілів, що працюють на бензині, викликаний надлишком поставок палива і скороченням можливостей для експорту цього надлишку на традиційні ринки, такі як США.

Бензин в даний час є збитковим продуктом для нафтопереробних заводів в Європі, що зустрічається рідко.

Недавній спад дизельного палива можна віднести до скандалу Volkswagen Group в кінці 2015 року, коли з’ясувалося, що VW обманював регуляторів і вводив в оману покупців, використовуючи програмне забезпечення для придушення викидів від автомобілів.

Середня роздрібна ціна бензину всього на три євро цента за літр вище дизельного палива, в порівнянні з більш ніж 23 центами в 2015 році, згідно з даними Європейської комісії.

Для водіїв автомобілів, що працюють на бензині, було б ще краще, якби не податок. Без урахування податку бензин в Європі дешевше на 9 центів за літр, в середньому на 4 центи вище, ніж в 2015 році.

За даними Іспанської автомобільної асоціації, частка дизельних автомобілів в Іспанії в автомобільній реєстрації впала до трохи більше 30%, що є найнижчим показником за останні вісім років. За останні п’ять років частка бензину в автомобільній реєстрації подвоїлася і склала понад 60 відсотків.

У Німеччині продажі дизельних автомобілів впали до найнижчого рівня, принаймні, з 2009 року в минулому році, склавши близько третини реєстрацій в минулому році, у порівнянні з майже половиною в 2015 році, згідно з даними Федерального управління автомобільного транспорту.

Продажі бензину в Великобританії перевищили 1,5 мільярда літрів в листопаді, вперше за цей місяць з 2013 року.

Бензин також може дешевшати на відносній основі через майбутні правила, що обмежують вміст сірки в транспортувальному паливі.

Джерело avtovod.com.ua


Не пропустіть