В Україні збанкрутував виробник шин

0

«Дніпрошина» розпочала процедуру банкрутства через борги, але більша частина майна може бути вже розпродана як металобрухт, пише auto.mail.ru.

За рішенням суду майном боржника вже розпоряджається арбітражний керуючий. Вона сформує реєстр вимог кредиторів до боржника, після чого буде визначатися його подальша доля.

Судячи по положенню, в якому знаходиться підприємство, майже напевно його чекає визнання банкрутом. Але чи представляє майно заводу якусь цінність на даний момент – велике питання.

«Дніпрошина» (колишній Дніпропетровський шинний завод, заснований в 1961 році) виробляла шини для сільськогосподарської та дорожньо-будівельної техніки, а також вантажних і легкових авто. У 2012 році власником заводу стала компанія «Интермикро Дельта». З тих пір виробництво потроху набирало обертів. Але на початку минулого року в умовах падіння попиту на шини оборотних коштів стало не вистачати. Накопичилися борги перед постачальниками сировини та електроенергії.

У вересні завод пікетували працівники, які вимагали погашення багатомільйонних боргів по зарплаті, а також звинувачуючи керівництво компанії в тому, що обладнання заводу ріжуть на металобрухт. Зараз майно перебуває під арештом, а посадові особи «Интермикро Дельта» звинувачуються у привласненні коштів ключового кредитора – «Укрексімбанку». Борг перед банком складає вже 900 млн грн.

Фактичний стан майна заводу, ймовірно, є вельми плачевним. Перевірка, проведена держбанком, виявила багато фактів демонтажу виробничого обладнання та тепло-комунікаційних мереж. Консервація основних виробничих фондів заводу не здійснювалася.

Нагадаємо, минулого року з’ясувалося, то власник ЛАЗ довів завод фактично до руйнівного стану. Усередині цехів Львівського автобусного заводу не залишилося ніякого устаткування і навіть підлоги.