Невідомий VW Polo з витратою 1.7 л/100 км (Фото)

Сьогодні VW активно намагається звільнитися від наслідків так званого Дізельгейта. Це складно в умовах глобальної проблеми, яка навіть торкнулася багато інших світових брендів, сколихнувши потік нових розслідувань.

Ми не будемо піднімати тонкощі процесу, краще повернемося в кінець вісімдесятих років минулого століття. Там чути голос експериментів, покликаних зробити автомобіль економічним і максимально нешкідливим для екології. Це все Фольксваген Поло другого покоління. Унікальний автомобіль вивчили експерти AutoBild. Але давайте спершу подивимося на сьогоднішні результати. І мова не про електромобіль.

Сучасна спадщина економічних VW

Пам’ятайте експериментальний прототип Volkswagen XL1 2013 роки? Його гібридна силова установка (дизельний двигун + електромотор) забезпечувала витрату палива на рівні 0,9 л/100 км. Футуристично купе продали обмеженим в 200 екземплярів тиражем по 111 тис євро кожен. Ще 50 автомобілів виготовили для дослідницьких потреб, але це було далеко не перше наближення компанії на поле створення надекономічного транспортного засобу.

Перші спроби боротьби з витратою палива

У 1987 році інженери Volkswagen розробили особливу модель на базі VW Polo другого покоління. Двоциліндровий дизельний двигун об’ємом менше 1 л літра розвивав 27 к.с. При більш активній роботі з акселератором підключався механічний компресор, в цьому випадку максимальна віддача досягала 40 к.с.

Якщо залишити педаль газу в спокої, автоматичний маховик деактивував двигун. У змішаному режимі їзди вдавалося домогтися витрати палива на рівні 3-3,5 л/100 км. Але в ході випробувального пробігу від німецького Вольфсбурга до півдня Франції (1500 км) особливий Volkswagen Polo продемонстрував результат в 1,7 л/100 км.

Прототип вийшов дуже технологічним для свого часу. У його арсеналі – система рекуперації вихлопних газів і фільтр твердих частинок. Завдяки використанню просунутих технологій, Polo виявився занадто дорогим для своїх розмірів автомобілем, тому повноцінний вихід на ринок, за оцінками фахівців, виявився б недоцільним.

Всього підготували 50 примірників, багато з яких використовувалися в автопарках благодійних організацій. До наших днів дійшло не більше десятка таких VW Polo. Власник одного з них, Себастьян Вінклер, кожен день переживає про стан свого автомобіля, адже унікальні запчастини, в тому числі особливий ремінь ГРМ, сьогодні вже не випускають.

Джерело autocentre.ua

Не пропустіть