Проектувати і будувати дороги в містах України будуть по-новому

Чому так склалося, що у нас, на відміну від Європи, громадський транспорт – це радше щось жахливе і негативне, ніж зручний альтернативний шлях дістатися на роботу, навчання чи додому. І по можливості кожен другий українець згоден пересісти на авто і витрачати години часу на виснажливі пробки, ніж поїхати в автобусі чи маршрутці. Це потрібно міняти і влаштовувати зручні сучасні умови для користування громадським транспортом. Про це заявив заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе в Facebook.

Сьогодні в діючих нормах з проектування вулиць і доріг відсутні окремі рекомендації по влаштуванню окремих смуг громадського транспорту: в якій смузі руху це краще робити, для якого транспорту – рейкового, чи безрейкового, також не враховується функціональне призначення вулиці, її оточення і інтенсивність руху.

Тому зараз є пропозиція переглянути ці вимоги і оновити їх відповідно з європейським досвідом, з огляду на всі ці необхідні параметри. Це могло б:
– підвищити якість руху громадського транспорту і оптимізувати його роботу;
– підвищити безпеку і комфорт пасажирів.

Звичайно, тільки таких змін недостатньо і потрібно обов’язково оптимізувати і вдосконалювати наявні міські маршрути, підвищувати якість надання транспортних послуг. У Європі вже давно відмовляються від приватних автомобілів на користь громадського транспорту та велосипедів. Ми також повинні створювати належні умови і переймати цей досвід, популяризувати цей вид транспорту.

Проект змін до ДБН зараз розробляється ДП «ДерждорНДІ».




Не пропустіть