Продажі нових авто знизилися: які марки вибирають українці

В найкоротшому місяці року в Україні на облік було поставлено 5,7 тис. нових легкових автомобілів, в порівнянні з лютим 2018 року ринок нових авто зменшився на 2%.

Про це повідомляє асоціація «Укравтопром».

Лідером ринку стала французька марка Renault, нові легкові автомобілі якої минулого місяця отримали 728 реєстраційних номерів.

Друге місце з результатом 719 реалізованих машин впевнено посіла японська марка Toyota.

На третій позиції KIA, автомобілі якої обрали 602 покупці.

Четверте місце у Hyundai – 404 авто.

Замикає п’ятірку лідерів лютого 2019 року Nissan з результатом 397 автомобілів.

Також до ТОП-10 рейтингу марок лютневого ринку нових легкових автомобілів увійшли:

Skoda – 355 шт.;
Volkswagen – 343 шт.;
Mazda – 189 шт.;
BMW – 176 шт.;
Peugeot – 163 шт.
Звання бестселера лютого заслужив автомобіль KIA Sportage, вибір на якому зупинили 413 українські автомобілісти.

Всього з початку року автомобільний парк України поповнили 11 тис. нових легкових авто, що на 12% менше, ніж за перші два місяці минулого року.

Джерело ukrautoprom.com.ua


Не пропустіть