Новітня вантажівка МАЗ на Дакарі виявилася найнадійнішою (фото)

0

Як уже повідомляв AUTO-Consulting, на Дакарі 2016 виступала і заводська команда «МАЗ-СПОРТавто». В її активі було три вантажівки з трьома різними двигунами. У ході гонки перевірялися різні технічні рішення і самі машини. Але спеціально до Дакару МАЗ-Спортавто підготувала і новітню вантажівку.

Заводська команда МАЗ на Дакарі вже в 5-й раз, тому досвід у гонщиків вже є. Торішні машини були ретельно перероблені і вдосконалені. А ось функцію «швидкої технічки» (на ній виступав Володимир Василевський) якраз виконувала новітня вантажівка МАЗ.

Машину підготували буквально перед самим стартом Дакара і ще не встигли як слід випробувати, тому було прийнято рішення не ризикувати, а зробити ставку на торішні допрацьовані машини. За результати в команді МАЗа боролися Сергій В’язович і Олександр Василевський, вони виступали на вантажівках з двигунами Ярославського ( 950 к.с.) і Тутаєвському (890 к.с.) моторних заводів.

На жаль, саме російські двигуни виявилися слабкою ланкою. МАЗ Сергія В’язович покинув ралі на 9-му етапі, коли прямо на спецділянці заклинив мотор. Екіпаж під управлінням Олександра Василевського зійшов на 11-му етапі, коли зіткнувся з серйозним перегрівом двигуна. Гонку продовжив тільки Володимир Василевський на новітній машині з двигуном Gyrteh, зібраним чеською компанією PowerTech Systems на основі агрегату Caterpiller.

Потужність мотора становить 930 к.с., а крутний момент – 4200 Нм. (!). Як повідомляє AUTO-Consulting, вже з 12-го етапу Василевський на полегшеній “технічці” (з неї прибрали запчастини та інструменти) поїхав зовсім по-іншому. До фіналу Дакара залишалося лише 2 етапи, тому “технічці” вже важко було розраховувати на перемогу, але машина без проблем доїхала до фінішу, а Володимир Василевський став 24-м.

Але найголовніше, що новітня вантажівка проїхала весь Дакар 2016 та інженери отримали безцінний досвід. Тепер вони вже знають, що необхідно поліпшити в машині, щоб вона “поїхала на результат”. Як бачимо, з надійністю у нового МАЗа проблем не було. Потрібно відзначити, що і склад учасників Дакар-29016 був дуже сильним. Вперше за багато років команді КАМАЗ не вдалося показати видатних результатів, а в ході гонки домінувала команда IVECO. На останніх етапах почав вже лідирувати й MAN. МАЗи в ході гонки теж були помітні.

Так, Олександр Василевський на окремих етапах вибивався в Топ-10. Але досягненням гонки стало, що на фініші Дакара червоний МАЗ також був і команда пройшла це складне випробування. Вже наступного року результати, напевно, будуть ще краще.


Не пропустіть